poniedziałek, 20 czerwca 2011

Back!

Hej, wkooooońcu piszę notkę! Sorry, że nie pisałam, ale jakoś tak wyszło... w piątek był wieczorek, po wieczorku nocka u Wery, w sobotę byłam na koncercie Ani Dąbrowskiej i Varius Manx, a w niedzielę miałam sezonowe zakończenie treningów, potem miałam jeszcze jechać na Farnę z Werą, ale pogoda zepsuła plany.
Hmmmmm, jeżeli chodzi o wieczorek to było MEEEEEEEEEGA! Wytańczyłam się chyba za wszystkich, tańczyli wszyscy ze wszystkimi! No ale...jak jest fajna muzyka to i się fajnie tańczy. A jeżeli chodzi muzykę to królowała płyta Rihanny - LOUD, płyta JB - akustyczna i My Worlds, no i tam....Chris Brown, Nicki Minaj, i więcej. Było lepiej niż się spodziewałam! :) Po wieczorku ja, Iśka, Pinka i Wera poszłyśmy do Wery na chatę, na noc, a że od butów cholernie każdą bolały stopy to se wracałyśmy na gołe stopy....bez butów! LOL.
Odprowadzałyśmy też w drodze do domu Aśkę, jeszcze się naśmiałyśmy w drodze, haha ;d.
U Wery też było mega max! Nasze teksty bezsensowne tworzą bezsensowny śmiech, tworzący płacz XD.
Pisanie to chłopaków na facebooku żeby się ogarnęli, albo dzwonienie do nich, a potem wkurzone, że nas budzą rano i nie dają spać, haha. O 8.00 zadzwonił Bartek, Pinka się budzi, taki zryw szybki i zerka na telefon...patrzy się kto dzwoni i krzyczy SPAAAAAAAAAADAJ i idzie spać dalej a wszystkie w bekę, haha. Mam niezły filmik z tej nocki, ale niestety nie jest on do opublikowania, bo by mnie chyba zabiły.
Przymiarek do filmów to było chyba z 5, haha. Między innymi...Jaś Fasola na wakacjach, Błękitna Laguna, Love Story, Gang dzikich wieprzy, Komedia Romantyczna i tak dalej, haha. Napiszę jeszcze, że ŻADNEGO nie obejrzałyśmy do końca, hehe. Nie mogłyśmy się zdecydować czy chcemy po tych filmach płakać czy się śmiać. Niezła akcja była jak Iśka z Pinką poszły do kibla, a ja z Werą zostałyśmy w pokoju i Wera piłyśmy jakiś tam napój i Wera do mnie co chciałabym obejrzeć, to ja, że Jasia Fasolę na wakacjach bym chciała, ... Wera w brecht i biegnie do łazienki wypluć napój, ja też w brecht z tym piciem biegnę wypluć, a przecież w kibelku była Iśka z Pinką i nasze picie z buzi wylądowało na schodach i obok pobliskiego ręcznika, ;o.
Powodów do śmiechu było chyba bez liku, hahaha. Na drugi dzień wstałyśmy ok. 11? Zjadłysmy sandwiche, wysypałyśmy cukier z cukierniczki, pochillowałysmy się wszystkie w łóżku i Wery mama odwiozła nas w tą ulewę do domów. Ok godz. 17.00 pojechałam z rodzicami i Pinką do Elbląga, pierw pooglądać ciuchy i zjeść coś w McDonaldzie, a potem na Dni Elbląga, na których jak wspomniałam wcześniej była Ania Dąbrowska i Varius Manx. :) Było fajnie, podobało mi się. Fajnie było usłyszeć dawne hity, haha.
Była też taka odlotowa karuzela, na którą nie odważyłam się wejść...Pinka chciała, żałuję teraz!
W sobotę wstałam, właściwie to obudziła mnie moja mama o 13.30, bo 14.30 wyjeżdżałam na zakończenie sezonu siatkarskiego, treningów. Było spoko, pogoda nie dopisała, nie było ogniska i odbyło się to na sali. Dostałam koszulkę treningową, turniejową ;)
                                     
                                                      

Dzisiaj byłam na 8.00 w szkole, ale tylko na próbę jutrzejszego przedstawienia, o 9.00 byłam w domku.
Nie miałam co robić więc poszłam do Pinki i oglądałyśmy film Wciąż ją kocham/Dear John, ładny film, aczkolwiek do łez mnie nie doprowadził... nie lubię jak w filmach dzieje się coś wszystko tak nagle.
                                                               

Teraz jem jogurt biedronkowski FruVita z papaką i limonką i dorzuciłam jeszcze musli :)
Jutro koniec roku, dochodzi to do was? Do mnie kompletnie nie, bo ja wciąż żyję wakacjami z przed roku, hehe. Potem napisze jeszcze jedną notkę dotyczącą nagród Much Music Awards i ich zwycięzców! ;)
A teraz macie kilka zdjęć, wiem, ze te koncertowe są słabowidoczne, ale jestem zaleniwa, aby podłączyc aparat do kompa...te zdjęcia są z iphona wiec dodaję je hop siup :)


















A w piątek tata zakupił tą, o to przeboską gazetę, z dużą ilością plakatów....
Trzeba mieć nawalone na bani, że na jednej kartce po dwóch stronach były plakaty JB, parodia. Decyzja, na który plakat się zdecydować nie jest łatwa, haha.



Dodam jeszcze zdjęcie pewnej bluzki, którą znalazłam na stronie tumblr.com, i na którą poluję już od dłuższego czasu, jest prześliczna, i need this! Ma ktoś może link do takiej bluzki, albo chociaż markę sklepu?
(najlepiej allegro) :)


To baj, baj. rozpisaaaaaaaaaaaałam się, że nikt nie przeczyta, oprócz Pinki, Wery, Iśki, Darii - haha!

Jeszcze dodam link jednego z najpiękniejszych teledysków jakich w życiu widziałam. Zakochałam się w tej piosence, tak samo jak i w teledysku.

Kocham, kocham, kocham zwłaszcza tego młodszego i przystojniejszego. <3




4 komentarze:

  1. ja takie bluzki tylko znalazłam :
    http://allegro.pl/asos-bluzka-top-flaga-usa-s-m-38-10-bokserka-i1678205248.html ,
    http://allegro.pl/asos-sportowa-bluzka-flaga-usa-r-36-i1668809965.html ,
    http://allegro.pl/diy-bluzka-flaga-amerykanska-usa-oversize-i1666641431.html .

    tez z flaga usa, ale mniej podobne :D lol.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie mogę, ta ostatnia była zajebiaszcza, ale kurdze 10min. temu koniec aukcji, FUCK!

    OdpowiedzUsuń
  3. gdzsie kupujesz ta gazete?

    OdpowiedzUsuń