czwartek, 16 czerwca 2011

bang bang bang.

Hello, żyjecie? W szkole jest już luz, więc nie narzeeeeekam, jutro tylko na próbę do szkoły, ehhh.
Po szkole o 15.00 poszłam na rolki z Ulą. O 17.00 wyjechałam na trening, trening nie był męczący, taki luźny - graliśmy. Po treningu poszłyśmy jeszcze z mamą do siostry ciotecznej zobaczyć sukienkę, jutro mam wieczorek, mam dwie sukienki do wyboru. :) Ok. 21.00 wyszłam jeszcze na plac zabaw, haha, pogadać (:
Jutro wieczorek, a po wieczorku nocka u Wery, więc raczej notki nie napiszę. W sobotę zdam wszystkie relacje! Teraz jeszcze trochę muzyki...
Piosenka na dziś? ALL BACK - CHRIS BROWN, ja nie mogę, I'm in love with that song, na początku tego nieoficjalnego teledysku JB i Browna do NEXT 2 YOU leci ta piosenka, przepiękna jest wręcz.

Przesłuchuje sobie jeszcze tej całej piosenki BANG BANG BANG, co szajs to szajs...wpada w ucho.


Słyszałam, że Justin był dzisiaj z Seleną w restauracji, a obok nich były róże, palące się świece, awgh.

                           Woaaaaaaaaaah, jaki boooooooy, woaaaaaaaah, jestem fanką Justina już 1,5 roku, a ja dalej czuję to samo, nic nie przechodzi, nie wyobrażam sobie, nie wyobrażam.

A teraz wyjaśnię coś... JELENA =
    Co myślę?
Zazdrosna jestem tak, że kur.wa mogłabym komuś spokojnie krzywdę zrobić i dać w twarz.
Wiem, ze to jest jego zycie i to on ma być szczęśliwy a nie ja. 
Zawsze jest ' dlaczego akurat ona, a nie ktoś inny? ' ja też tak mówię. . . ale zdaję sobie sprawę z tego, że o każdej innej będę mówiła to samo. W moim świecie Justin pasuje tylko do mnie. . . taka jest prawda. I nie myślcie sobie teraz ' Boże. przecież ty i tak z nim nie będziesz .' - to mnie denerwuuuuuuje. Oglądam te zdjęcia i myślę sobie, ze Sel jest jedna z najszczęśliwszych dziewczyn świata. Żeby takiego chłopaka mieć. . . JEZU! nawet nie myślę sobie co ja bym zrobiła zeby mieć Justina. Mam nadzieję, ze to jest związek dla promocji tylko i wyłącznie. Ale jezeli to bedzie prawdziwy, nieudawany związek... = support
                            p

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz