poniedziałek, 27 czerwca 2011

BET AWARDS + I LOVE USAAAAA

Hej, co tam? Ja ogólnie dzisiaj cały dzień spędziłam na spacerze z Ulą, kręciłyśmy się po mieście, w tą i z powrotem. Nawet poszłyśmy się zapytać pana czy my, jako mieszkanki miasta możemy wejść na wierzę wodną za darmo, lol. Nie udało się, za darmo wchodzi się tylko z rodzicami...wtf. Miałam też dzisiaj iść na deskorolkę, no ale nie poszłam. Pogoda była dzisiaj w końcu ładna, przyjemna. Teraz słucham muzyki, właściwie tylko piosenek Rihanny, które dla mnie po raz kolejny udowadniają, że są jedyne w swoim rodzaju, niezastąpione.
Teraz przejdziemy do drugiej części notki, tej bardziej ekscytuuuującej! Wczoraj była gala BET AWARDS, gala dla czarnoskórych, na której pojawił się Justin, był chyba jedyny z Scooterem na tej gali, który był białoskóry, lol. Oglądałam galę, była zarąbista, zwłaszcza dialog Nicki Minaj i Justina o jego krągłościach i o tym kto ma lepszych fanów... BARBIE TEAM czy BIEBER TEAM. Między innymi nagrody zdobyli: Willow i Jaden Smith (Jaden miał bardzo niski głos), Chris Brown, Nicki Minaj, Kanye West...






A teraz kilka moich, dzisiejszych:

                                                                          OUTFIT:





Bluzka: Allegro, seria Japan Style
Spodenki: Cropp
Paseczki: Bazarek (wakacyjne)
Zegarek: Jelly Watch, Allegro

No i to na tyle, muzycznie to może wrzucę, starą, dobrą piosenkę Tracy Chaptman - Fast Car, piękna piosenka, w wykonaniu Justina jest także piękna.



W wykonaniu Justina:



A wy macie jakieś ulubione covery Justina? :)

5 komentarzy:

  1. Łade twoje zdjęcia. A to ostatnie foto Justina = no comment. ta baba w tyle z miną *_*

    OdpowiedzUsuń
  2. haha, O M G. Nie zauważyłam nawet tej babki hahaha

    OdpowiedzUsuń
  3. Z starszych coverów to chyba With You, wszystkie zresztą są boskie <3. ;) a z tych nowszych to chyba Come Home To Me ;). Spoko dzionek ;). Naj ostatnie zdj JB ;D nie zauważyłam tej babki wcześniej xD Twoje zdj tez spoko ;);*

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne masz te włosy ♥ _ ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję, potem dodam notkę nową, postaram się więcej zdjęc dodać :)

    OdpowiedzUsuń