środa, 22 czerwca 2011

be lazy

Cześć, czujecie to? Czujecie ten stan? WAKAAAAAAAAACJE! :) Jeszcze do mnie to nie dochodzi, ja jeszcze żyję zeszłorocznymi wakacjami, hehe. Nie wiem czy jest możliwość, aby te wakacje przebiły tamte... 4.07.10r. 00:16 - @justinbieber nas sfollował, woaaaaah, trzeba być mną i Pinką, żeby płakać na cały blok przez 3godz. awgh, never forget. Zarąbiście się cieszę, że już wakacje, bo przez czerwiec cały wariowałam w tej szkole, miałam ochotę rzucić plecakiem i krzyknąć, że w tym roku już tam nie wrócę. Za dużo złego.
No, ale średnia 5.3 zachowanie bardzo dobre (-10pkt.). Pieniążki za świadectwo dostałam, hehe. :)
Wczoraj było odlotowo, wybrałyśmy się z dziewczynami z klasy na pizzę, lody (lody x5 haha), wydzwaniane na 116111 po 10000000 razy. Wczoraj jak od roku dzwonię dla beki na ten numer to wczoraj pierwszy raz mi się z babką fajnie gadało. Była miła i co dziwne.... ŚMIAŁA SIĘ. Mam dużo zdjęć, ale jestem leń i nie chce mi się podłączyć aparatu do kompa, ale zrobię to kiedyś, haha. Wczoraj Pinka spała u mnie i obejrzałyśmy the bestEST film ever.... NEVER SAY NEVER, standardowo się popłakałyśmy we dwie już ma samym początku. <3 
 Jeszcze przed snem się z Pinki naśmiałam, że ona się modli przed snem, ale jak ktoś znowu zacznie gadać to ona znowu musi się pomodlić i ją cały czas zagadywałam. A no i także miałam dzisiaj super pobudkę o 8.00 jak to dziewczyny z 5klasy przyszły do mnie po podkład do piosenki Bez Łez, my śpimy, wchodzi do pokoju tata i mówi " Pali chodź, koleżanki do ciebie przyszły..." a ja takie: WTF????
Mają szczęście, że jeszcze zasnęłam i że są wakacje, bo bym je na miejscu zadźgała....Z Pali z rana się nie zadziera.. haha.



A to są zdjęcia Justina Biebera w wydaniu damskim, haha. ONA WYGLĄDA JAK JUSTIN! :)
Dlatego jest taka śliczna... Jak Justin :)

6 komentarzy:

  1. haaha ciekawe nie powiem :D heh
    Zapraszam do mnie <33 http://zuzak15.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. w necie oglądałyscie nsn?

    OdpowiedzUsuń
  3. Na .... kino pecetowiec? jakoś tak, po ang.

    OdpowiedzUsuń