poniedziałek, 20 czerwca 2011

MUCH MUSIC VIDEO AWARDS! + HAPPY BDAY SCOOTER!

Hej po raz drugi dzisiaj! Dodaję już drugą notkę dzisiaj, ale to dlatego, że tą chcę przeznaczyć na relacje z gali MMVA, która odbyła się wczoraj/dzisiaj. Na polski czas to zaczynała się o 3:00, miałam wstać, ale...nie wstałam. Żałuję, no ale...rok temu się oglądało z Pinką...nawet jak się nie wie co się ogląda, to i tak się ogląda, prawda Pinka? haha, pamiętam jak rok temu obudził nas dzwonek ' SIOSTRY BEZ ENDU! ' haha, to był hit!
No a co do gali, to... YEAH! JUSTIN ZGARNĄŁ DWIE NAGRODY! W tym jedna remis z Drak'em! :)
Ale Justin wyglądał, no comment. biebergasm, awgh, taka laska na bluuuuuuuuuuzce! Taka beka jak dla JB nagrodę Sel wręczała i on do niej: " Selena? Miło cie poznać, jestem Justin. Jesteś bardzo ładna, może czasem gdzieś wyjdziemy. Dobrze, pa. 
Jeżeli chodzi ogólnie o galę to pozytywnie, podobało mi się, bardzo! Tymbardziej, że ha śledzę wszystkie gale muzyczne jak i filmowe, jeżeli chodzi o MMVA to jedna z moich ulubionych, uwielbiam wyjśća gwiazd na czerwonhy dywan na MMVAs, tak wjeżdżają samochodami :)
No dobra, macie kilka zdjęć...Bieberowych najwięcej, haha ;)















To jest oto ta laska, która prezentuje się na bluzce Justina Tiffani Thiessen:



Jeszcze napiszę, że Scooter Braun miał ostatnio 30ste urodziny - menager Justina!
HAPPY BDAY SCOOTER!
A tu kilka zdjęć z melanżu na urodzinach Scootera, hehehe ;*










No i tak o, jutro koniec roku, właśnie się dowiedziałam, że będziemy mieć nową nauczycielkę od polskiego.
Bye, bye - MIŁYCH WAKAAAAAAAAAAAAAAAACJI! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz