wtorek, 28 czerwca 2011

SKYPEEEE

Hej, dzisiejsza notka króciutka, bo piszę ją z telefonu i w dodatku przed samym snem więc napiszę tylko tyle, że prawie całh dzień spędziłam w domu przed komputerem, oprócz króciutkiego spacerku z tatą na lody i wieczornego wyjścia przed dom z tatą, aby pouczyć mnie jazdy na deskorolce, huh.. Podziwiam umiejących i tych wszystkich skejterów.. To cholernie trudne, wohooho, cholernie, no ale, wszystko z czasem. Wkońcu każdy zaczyna od zera. :)
Jakieś 3godz. Gadałam dzisiaj na Skype z moją Szwedką - Pinką, haha. 1000 razy gadanie o tym samym,wcinanie chipsów po dwóch stronach ekranu, słuchanie Man Down po dwóch stronach... Obgadałyśmy wszystko.. Pinka mi coś kupiła, tylko nie wiem what. (?) No i to by było na tyle... Jutro na twitterze startujemy z akcją PolandWantsJBswag - NEVER SAY NEVER!
A tu macie foto ze skypa:

4 komentarze:

  1. fajnie tu masz ;)
    zaprasza do mnie : http://malinkaxd-mylife.blogspot.com/ :) :*

    OdpowiedzUsuń
  2. _inevitablelove29 czerwca 2011 16:03

    Jesteś/jesteście zajebiste ;) Kocham te twoje chociażby krótkie notki i podziwiam, że zawsze masz odrobinę czasu i chęci na dalsze prowadzenie. Mimo, że wcześniej nie komentowałam "śledzę" cię od jakiegoś czasu, wchodzę tu (prawie) codziennie z myślą, że dodałaś coś nowego :)
    fajniutki blogspot, czekam na nową notkę C:

    OdpowiedzUsuń
  3. faajna notka!! ;) tez nie komentuje ale czesto odwaiedzam twój blog =) zapraszam do siebie , jesli oczywiscie masz ochote ;p mylifeiscreazy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń