poniedziałek, 13 czerwca 2011

STAAAAAAAAAAAAAAART! :)

Hej! Od wczoraj zabieram się za napisanie pierwszej notki i jakoś nie mogę się zabrać, bo wiadomo, że pierwsze zawsze najtrudniejsze, haha. Mam na imię Paulina, mam ksywkę Pali, ale to nie ma nic wspólnego z paleniem. Od zawsze wszyscy tak na mnie mówią - rodzina, znajomi, nauczyciele, trener itd., właściwie to sama tak na siebie mówiłam. Mam 13 lat, ale zawsze podkreślam to, że wiek to tylko liczba, bo chciałabym być starsza, no ale co poradzisz... kiedyś to się odwróci i będę chciała być młodsza, haha. Założyłam tego bloga, bo... nie wiem. Prowadzę takiego typu blogi pięciu lat, bo pierwszego bloga (fotobloga) założyłam w wieku 9 (!) lat. Również od pięciu lat gram w siatkówkę i pochwalę się, że rok temu zdobyłam 7 miejsce w Polsce. :)
Jestem wielką (jak nie największą, haha) fanką Justina Biebera, tzw. belieberką, dokładnie od 8 marca 2010r. Od listopada 2010 mam też niezłego ' bzika ' na punkcie Rihanny, która uwiodła mnie swoimi przepięknymi, czerwonymi włosami. Jeżeli chodzi o muzykę to nieograniczam się w żadnym rodzaju, wszystko po trochu... nieukrywając, że u mnie jednak góruje POP i R&B. Moim największym marzeniem jest spotkanie Justina, mam nadzieję, że kiedyś się spełni i będę miała co opowiadać dzieciom o tym, jak spotkałam ich ojca, haha, jak to wybrał mnie na koncercie na swoją One Less Lonely Girl! NEVER SAY NEVER!
Mam najlepszych przyjaciół na świecie - Pinka, Wera, Iśka, Daria! Nie wiem co tu jeszcze napisać, poświęciłam swoją pierwszą notkę na napisanie wszystkiego w ogóle, takie wprowadzenie. Na tym blogu będę pisała, opisywała to co się dzieje u mnie, może czasami outfity, nie wiem. Wiem tyle, że na pewno nie zabraknie muzyki, notek o Justinie czy Rihannie. Zobaczymy, jest to mój pierwszy blogspot, więc jeszcze nie ogarniam tematu, nie wiem co, gdzie, jak... Mam nadzieję, że polubicie moje bloga i będzie wam sie miło czytało!

Piosenka na dziś? Rihanna - California King Bed, usłyszałam to dzisiaj pierwszy raz w radiu i cały czas to nucę. :) :
                                           http://www.youtube.com/watch?v=nhBorPm6JjQ

A jeżeli chodzi o nowe teledyski to dzisiaj była premiera teledysku Katy Perry - Last Friday Night (T.G.I.F) - nie wiem co oznacza ten skrót w nawiasie, wie ktoś? A no i w teledysku wystąpiła m. in. Rebecca Black, słynąca z najbardziej wkurzającej piosenki na świecie - FRIDAY. :


                                          http://www.youtube.com/watch?v=KlyXNRrsk4A

                                                                                                                                 Pali (:

5 komentarzy:

  1. fajny blog.
    A piosenka rihanny jest zajebista;)
    zapraszam do mnie: zlot-jb-poznan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. zapowiada się genialny blog :D
    też mam 13lat i 13tki są zajebiste ^^
    zapraszam do mnie : myheroineiscoke.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie się zapowiada <33 Dodaje do obserwowanych : ) Liczę na to samo i zapraszam do mnie : )
    Oto opowiadanie o Jb ♥ http://zuzak15.blogspot.com/ Liczę na komentarz : )

    OdpowiedzUsuń
  4. T.G.I.F. oznacza THANKS GOD IT'S FRIDAY :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny Blog ;) Zapraszam na mój ;p http://alexandrabednarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń