środa, 6 lipca 2011

delicious sweetness!

Hej, dzisiaj trochę inna notka, inna niż zawsze. Dzisiaj notka nie dotyczy mnie, a masówy. ;)
Dodam kilka przezarąbistych zdjęć, przez które leci mi ślinka, lol. Mam dla was dużo ciekawych zdjęć, coś jak takie "inspirations". Ponumeruję je, a wy napiszecie mi w komentarzach, przy którym zdjęciu poleciała wam ślinka i którą rzecz połknęli byście najszybciej!:
                                                                                           1

2


3


4


5


6


7


8


9


10


11


12


13


14


15


16


17


18


19


20


21


22


23


24


25


26


27


28


29


30

------------------------------------------------------------------------------------

Tak, tak wiem. Dużo rzeczy jest ze Starbucksa, amerykańskiej kawiarni. Nie wiem dlaczego, ale prześladuje mnie to, haha. Nigdy nic nie piłam, ani nie jadłam stamtąd, ale chciałabym. Siedząc na tumblrze 24/7 i widząc, co trzecią gwiazdę z kawą ze Starbucksa (ZWŁASZCZA MILEY) to aż...ślina leci. ;)

Hmmmmm, KRÓTKO:



TO CO DLA WAS WYGLĄDA NAJPYSZNIEJ? PISZCIE NUMERKI W KOMENTARZACH! :)


18 komentarzy:

  1. 30, 28 , 27 ,25 , 21,19, 18, 15,14,12,10,9,8,5,3,2,1 :D hahaha !!!! zapraszam do sb : got-you-baby.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  2. haha,wszystkie!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko na raz . Nie ma zmiłuj xd. Pyszności. Mniam. ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham Starbucksa :D jestem od niego uzależniona haha :D jak będziesz to spróbuj Mango Juice, jeśli będzie gorąco lub duszno <3 teoretycznie proste i banalne, ale orzeźwienie daje niezłe :D co do notki to narobiłaś mi takiego smaku, że zaraz obślinię klawiaturę haha :D + 4, 5, 7, 8, 9, 10, 13, 16, 18, 22, 23, 24, 25 i 30 :D podsumowując : NOTKA PYYSZNA :D

    OdpowiedzUsuń
  5. tylko kurde do najbliższego starbucksa to mam tylko 300km. (: NICE :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ooooj.. nie ty jedna kochasz jeśc... ze mną jest masakra ... ja bym zjadła 3/4 z rzeczy które tam są.. i wgl jestem na diecie a ty tu taką notke odwalasz :P
    tez nigdy nie bylam w starbucksie , ale zamierzam :D
    @XoXoNicolePL

    OdpowiedzUsuń
  7. haha, ja na diecie od roku jestem, haha, nie no joke...ale jutro np. od 10:00 będę biegała z koleżankami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. 11, 5 i 24. przez ciebie mam ochotę na kfc albo mcdonalda... :D

    OdpowiedzUsuń
  9. 5, 10, 13, 25 mmm!<3
    www.make-lifes-easier.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny blog !
    Też kocham Starbucksa !xdd


    Zapraszam do mnie !
    Zachęcam do komentowania i dodawania do obserwatorów !;**

    http://route-us-66.blogspot.com/

    http://route-us-66.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszyyyyyyystko a najbardziej 24 ememensiaki <3

    OdpowiedzUsuń
  13. gdzie ty mieszkasz że do Starsbuck'a masz tylko 300 km ? :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Frombork, wiesz gdzie to?

    OdpowiedzUsuń
  15. wszystko! zrobiłaś mi smaka na słodycze!

    OdpowiedzUsuń
  16. Frombork kojarzę : D
    a nie wiesz czy przypadkiem Starsbuck gdzieś we Wrocku jest ?

    OdpowiedzUsuń
  17. Starbucksy we Wrocławiu są dwa. - na placu Grunwaldzkim we Wrocławiu w biurowcu Grunwaldzki Center. :)

    OdpowiedzUsuń