wtorek, 12 lipca 2011

how to love

Hej! Dzisiejszy dzień zaliczam do tych bardzo wakacyjnych, do tych udanych! Wstałam o 11.30, poszłam z Pinką na basen (W KOŃCU!). Na basenie było fajnie, co prawda nie było dużo osób, ale tam trochę się w wodzie popluskałam, bo pływać mi się nie chciało, tymbardziej, że byłam ze świeżo pomalowanymi włosami i bałam się, że zostawię w wodzie pamiątkę w stylu FIOLETOWA PLAMA. Z basenu wróciłyśmy ok. godziny 17.00. Szybki prysznic, wyjście z psem... (mój biedny Sliperek, brzuszek go bolał i niestety zakończyło się to haftowaniem, no ale... ŻYCIE) i spacer z Isią i Pinką. No spacer jak spacer, standard... ale jak poszłyśmy do Pinki to wohohoho, wlazłyśmy do basenu (woda była świetna!) i zacząłyśmy się pluskać (bałam się zamoczyć włosy, że zrobię fioletową plamę). Potem Pinka przyniosła pistolety z wodą - małe, większe i NAJWIĘKSZE. uhuhu,  i się zaczęła wojna! Każda miała na sobie tusz do rzęs, haha, wypłochy z nas. Odlot był! Niestety zdjęć nie zrobiłam.

                                                            NO MUSIC = NO LIFE
A muzycznie to zacznijmy od tego, że Justin dzisiaj był na plaży i nagrywał teledysk do piosenki HOW TO LOVE! Jaram się maxymalnieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, masaaaakra, już mam ciarki!! JAK ZWYKLE!


A jeżeli chodzi o dokładną jakąś piosenkę to dzisiaj była premiera piosenki Demi Lovato - Skyscraper.
Piękna, inspirująca piosenka, bardzo mi się podoba. Co prawda wolę Demi w takich szybszych piosenkach, takich jak w Camp Rocku to i tak nuta jest przepiękna:
                                                    A wam? Podoba się piosenka? :)

4 komentarze:

  1. to fajny dzień, taki PRO <3
    no extra, że nagrywał teledysk!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojć!!! Biedny piesek ! :( Hmmm... No chorują nasze pupile czasami... Dokładnie tak jak mówisz ŻYCIE ;) Ale bez psów nie byłoby takie super <3 <3 <3 Ja bez mojego sobie nie wyobrażam żyć

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się ta notka. ;))
    będę częściej zaglądać na Twojego bloga. <3 :)

    @jb_Poland_jb

    OdpowiedzUsuń