wtorek, 30 sierpnia 2011

video music awards

Witam, witam po kilkudniowej przerwie...spowodowanej...brakiem czasu?! Tak jakoś wyszło, z siebie. A więc...praktycznie nic specjalnego się nie działo. W niedzielę pojechałam do Gdańska na lotnisko, odebrać wujka, a co w czym pierwszy raz w życiu ugryzła mnie osa, podczas gdy otwierałam czekoladę, eehh, taki późny zapłon miałam, bo po jakiejś minucie patrzę, że osa ode mnie odlatuje i się zaczęłam drapać, i jak się skapnęłam, że mnie dziabnęła to było coś takiego " tatooooooooooooo, zrób coooooooś szybko, bo osaaaa mnieee ugryyyzła i booooli!!!! : tata "pociśnij to!" hahaha!:





A poniedziałek? Rano miałam trening, po treningu pół dnia nudy były, tylko co tam mały spacer z Pinką, ale "mały", bo pogoda się psuła, a na nocce u mnie się skończyło.



- zdjęcia naszych nowych torb sportowych, na turnieje. Dostałyśmy od trenera, a ochrzciłyśmy je już "kuweta" haha, bo mają takie kuwety na buty na dole, lol. Duże te torby, za duże!!



Dzisiaj? Byłam na turnieju w Malborku, niestety przegranym, ale usprawiedliwia nas to, że byłyśmy tam najmłodsze, żadnych rówieśniczek.

A i nauczyłam się robić fryzurę, taką "pseudo kokardkę", haha. Na Pince wypróbowałam!:




HAVE FUN, ENJOY.


POBAWCIE SIĘ, NIC TRUDNEGO ;)

A teraz przejdźmy do głównego tematu notki - MTV VIDEO MUSIC AWARDS! Oglądałam, wstałam z Pinką o 2:30 i oglądałam do 5:15, czyli prawie całą! Gala jak rok temu...przemistrz! Moja ulubiona ze wszystkich, nic sztucznie, wszystko na luzie, lubię to! Ostro zakręcona ta gala była - Beyonce wyjawniła, że jest w ciąży, Gaga była przebrana za faceta, Nicki Minaj wyglądała jak Lady Gaga, Selena wyglądała jak wampir, a Justin przyszedł z wężem o imieniu Johnson, haha!! 

















Nawet nie jestem w stanie określić, która kreacja podobała mi się najbardziej, każda miała plusy i minusy...
Nie mogę przeboleć, że nie było Rihanny, kurde no!








I WIĘCEJ...

OGLĄDALIŚCIE GALĘ? JAK WRAŻENIA? ;)


14 komentarzy:

  1. gala była super :) oglądałam oczywiście. i do końca jakimś cudem dotrwałam, haha :P słodkie było jak bieber selenę pocałował <3 strasznie mi sie to podobało. oczywiście wąż jb wymiótł, haha. pozdro :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ehhh.... Ja oglądałam tylko czerwony dywan bo mama przyszła do salonu i zaczęła się po mnie drzeć, że niby już jest strasznie późno i wogl. ;/ :( Wrrrr !!!! Mega wściekła jestem ! Ale wszystkie momenty z Justinem na You Tube

    Ola Ziah ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. I jak podobał ci się Malbork.?

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdj :>
    ja niestety nie oglądałam gali -.-
    u mnie NN zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie oglądałam, miałam wtedy imprezę haha :)

    jak się robi tą fryzurę?? jest zajebista!!
    <33

    OdpowiedzUsuń
  6. McDonalds! ;D i ciekawa fryzurka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak się robi tą fryzurę? JEST FILMIK W NOTCE :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy podobał mi się Malbork? Byłam na dwóch turniejach w Malborku... nawet mam koszulkę, którą dostałam na turnieju, na której pisze "Malbork - jeden dzień to za mało!" - ładne miasto, ładnie jest tam obok McDonalda - ławeczki i wgl. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zdjęcia : )
    Kurcze nie mogę znaleźć tego gdzie się obserwuje szukałam 2 razy. na pewno to masz na blogu ?

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie masz. a co do gali to nie oglądałam, nie wstałam :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Hahaha jaką miała piękną kokardę we włosach ;D
    Nie było problemu z rozplątaniem ? ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. NIE BYŁO, TO NIC TRUDNEGO, NIC! ZOBACZ FILMIK ;D

    OdpowiedzUsuń