piątek, 30 września 2011

hey nigga!

Hej, jak wam mija piątkowy wieczór? Uwielbiam wolne wieczory, podczas których interesuje mnie tylko i wyłącznie to, kiedy rozładuje się laptop. No ale co do notki i tematu to zacznę od tego, że... NAJLEPSZEGO CHŁOPAKI! Robiliście coś z dziewczynami dla chłopaków z klasy? U nas dziewczyny przygotowały babeczki z bitą śmietaną, którą skonfiskowałyśmy na przerwie, haha. Dzisiaj w szkole nic specjalnego, ale dostałam 5 z angielskiego, ale same łatwizny na razie robimy, bo ile razy w życiu można powtarzać, np.... to be! To Be to ja przez sen mogę nawet powiedzieć. W środę spr. z angielskiego, mam nadzieję, że do dziennika wpadnie mi 6! Masakra jest mieć w piątek 7 lekcji, wszyscy umierają w tej klasie, jak myślą o tym, że jesteśmy jedyna klasą w szkole, która ma tyle lekcji i to na dodatek w ten nasz upragniony piątek. Po szkole szybko na wariata obiad i trening. Nie ukrywam, że jestem strasznie zła i smutna, ale to już nie ważne, nie wnikam w szczegóły... Jutro jadę na cały dzień na turniej do Bartoszyc, trzymajcie kciuki! A po treningu spacer z Pinką, ładna pogoda dzisiaj była, co prawda na spacer poszłyśmy pod wieczór, jak już słoneczko uciekło grzać innych, no niestety... brakuje mi ciepłych dni, tak mało ich w tym roku było... no maj w tym roku akurat był cudowny, przyznajcie! Macie słit focie z dzisiaj:













Ale się jaram tym, że jutro Justin znowu zaczyna koncertować i kontynuować MY WORLD TOUR, wierzę jak cholera, że kiedyś i na mnie przyjdzie czas, możenie w tym roku, ale przyjdzie. Jeszcze wam pokażę, że spełnię swoje najskrytsze marzenia, że wam aż głupio będzie, że we mnie nie wierzyliście. Jak mówiłam, że chcę na Rihannę jechać, to się śmialiście, i co?! Ostro tupię po ziemi i tego się trzymam.
A na deser okładka świątecznej płyty Justina "Under The Mistletoe" czyli "Pod Jemiołą".
Buziaki, buziaki! Najlepszego chłopcy!
Trzymajcie kciuki za jutro! :)

17 komentarzy:

  1. fajna notkaa ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna notka . Oj te nasze spacerki . W zimę będzie mi ich brakować .
    http://pinkaswag.blogspot.com/ - ZAPRASZAM DO MNIE :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna notka ;) zresztą tak jak zawsze ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. ale o co chodzi?
    czemu zła i smutna? ;<
    fajna notka i zdjęcia ; D

    szczyr.

    OdpowiedzUsuń
  5. cały czas zmieniasz nagłówki C:
    pozdrawiam, dziewczyna od włosów z poprzedniej notki <3

    OdpowiedzUsuń
  6. AAAAAAA !!! Pali ty wiesz jakiego ja szału dostałam kiedy zobaczyłam okładkę ?! ♥ ♥ ♥ Oh My God !! ;D hahaha ! Te jego hipnotajzing oczy !!!! : ) Mmmm...
    powodzenia na turnieju ! ♥
    o ! I jeszcze jedno - gdzie kupiłaś bluzkę ? ;)

    Lexi Bieber :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. cały czas zmieniam nagłówki, bo się zdecydować nie mogę na żaden, a mam ich tyle do wyboru, że praktycznie nie ogarniam.

    OdpowiedzUsuń
  8. przynajmniej jest ciekawie C:
    fioletowowłosa <3

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie. Mam nadzieję że Justin odwiedzi Polskie kiedyś !

    OdpowiedzUsuń
  10. <3 jak ja uwielbiam twój blog. zawsze mam co czytać i pełno tych zdjęć i różności u ciebie :)

    A notka jak najbardziej świetna. Jak ja się jaram tą okładką. A co dopiero, jak usłyszę piosenki. Chyba zwariuję xd.

    Pozdro^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten nagłówek jest SWAGowy ! ;D
    hahahahaaa !!! Ale ten z gorylem to była kompletna klapa, przyznasz ! :D ♥ ♥ ♥

    Lexi Bieber :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Nasi dostali po czekoladzie i kinder jajku. :D
    Przez wszystkie lekcje się bawili tymi zabawkami z jajek. ;))

    Słuchaj ja też wierzę, że przyjdzie ten czas jak się doczekam koncertu Bieberka. :)
    I taki dzień nadejdzie. :D
    Módlmy się o to. :D

    Ale masz świetne te nagłówki no.. ! ;D
    ciągle inne. długo ich szukasz.? :)

    + nice zdjęcia. :D <3
    @jb_Poland_jb

    OdpowiedzUsuń
  13. Nagłówków nie szukam, one wychodzą same z siebie, tzn. zależy mi na tym, żebym miała w nich duży wybór... a goryl, ha ha HA. dla beki był goryl!

    OdpowiedzUsuń
  14. The best super masz bloga ,uwielbiam cię. Masz takie pomysłowe rzeczy ,fotki i w ogóle uwielbiam ciebie :] . Haha. Prawdziwe Bieliebers wierzą że spotkają Justina :] . #realbieliebers

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, super- wgl wszystko xD
    zapraszam do mnie iska98.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam Wasze artykuły

    OdpowiedzUsuń
  17. hahaha czy ja kiedykolwiek nie wierzyłam w ciebie? haha ja we wszystkich wierze bo przecież takie słowa jak " wszystko jest możliwe " są prawdziwe (:

    OdpowiedzUsuń