piątek, 2 września 2011

outfits

Hej! Jak tam pierwszy dzień męczarni?! Jak było u was? U mnie jakoś tako. W poniedziałek już z matmy sprawdzian, czyli trzeba się uczyć, bo aniołkiem z matematyki to ja niestety nie jestem. Jak na razie trochę pomieszane jest, bo biologię prowadzi pani z podstawówki od przyrody, a chemię pani od matematyki, ale tylko przez miesiąc. Lekcje ogólnie były łatwe, ale hmmmm. stresujące momentami, te całe PSO, a u każdego nauczyciele wygląda to trochę inaczej. Ale ok, ok. Po szkole poszłam na spacer z Pinką, potem doszła Karolina, a na końcu Aśka. Co robiłam wczoraj? Trening, potem pałętanie się nie wiadomo gdzie, ale.... z Pinką znalazłyśmy krzak, na którym rośnie bób, myślałyśmy, że to groszek na początku, haha. Koksy jesteśmy to ukradłyśmy ten bób i sobie ugotowałyśmy...bób z solą, pycha!:


 nie widać nawet, że farbowane końcówki, CO?





A dzisiejsze:
 to w szkole, haha - fryz Klaudii








Pod wieczór poszłyśmy z Pinką i taką Patrycją na działki tak o zobaczyć co się dzieje, bo był "Dzień Działkowca". Z Patrycją także obgadałyśmy spanie z Łodzi (Patrycja jedzie ze mną na koncert Rihanny) co i jak i nawet już mamy ogarnięty pociąg - już wiemy co i jak! Jestem happy, dreams come true!

A teraz dalsza część notki OUTFITS, pododaję kilka outfitów z neta, w których się zakochałam!







A "na deser" pokażę wam, co wczoraj upolowałam na allegro i co już nie długo będzie moje!
 naszyjnik z wąsami

                                 pierścionek na dwa palce z wąsami

 okulary "jumbo", "kocie".

MI SIĘ RZECZY PODOBAJĄ, WSZYSTKIM PODOBAĆ SIĘ NIE MUSZĄ.
A teraz dobranoc, buziaczków 102, haha. 






11 komentarzy:

  1. Haha.... te wąsy wymiatają !!!
    Ale z cb szczęściara ... jedziesz na koncert Rihanny ;p
    Pozdrawiam
    @ThePaulaaa

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurde !!! Ja chcę takie USA-spodnie !!! ;D ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. mozesz podac link do tego wisiorka z wasami?

    OdpowiedzUsuń
  4. Oo, wiesz, u mnie w ogrodzie rośnie bób, nie ma kto go zebrać, więc możesz przyjść pozbierać i wziąć sobie. Bo się zmarnuje. XD Podoba mi się ta kokarda z włosów. :d
    łe, a ja tak prosiłam rodziców żeby się zgodzili na koncert Rihanny i dupa, nie mają czasu pojechać ze mną, a powiedzieli że całkiem samej mnie nie puszczą, więc nie jadę... strasznie szkoda bo strasznie uwielbiam Rihannę. <3 Podoba mi się ten naszyjnik z wąsami. :D Pierścionków nie noszę, a okulary też fajne, ale pewnie tak jak reszta moich okularów wylądowałyby w szafie.

    @daria_jbforever

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne outfity *_* ale niektórych ubrań szczerze bym nie założyła xD
    fajne zdjęcia ;)
    co do bobu to nie lubie :/ xD
    haha u mnie pierwszy dzień w szkole i już zadanie z fizyki mam -.- ale współczuję wszystkim tym , którzy mają jakieś sprawdziany xD

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. haha :D. bób - i love it. :D. <3
    fajne te buty, co do wąsów - zaczepiste :d.
    okulary - wolę nerdziaki, ale to twój styl, masz prawo nosić co chcesz ;).
    świetna nota. :p

    OdpowiedzUsuń
  7. hahaha bób :D nie no :D
    fajne ciuchy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. hahaah . Nasz bób . Nie ma to jak mieć całą kurtkę wypełnioną bobem .

    OdpowiedzUsuń
  9. już w poniedzialek masz sprawdzian? ;o o szook ;(
    wspolczuje .

    a notka zajebista, i rzeczy też zajebiste ^^ ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. noo,zajebista notka. xD

    OdpowiedzUsuń