wtorek, 20 września 2011

UNBROKEN

Hej! Witam was z lekkim bólem głowy. Coś mnie zmuliło teraz, głowa zaczęła boleć. Notkę tą dzisiaj poświęcę albumie Demi Lovato - UNBROKEN, który premierę miał dzisiaj!! Pewnie większość z was słyszała piosenkę promującą ten album - Skyscraper. Wielki hit, dostał nawet nagrodę na Teen Choice Awards 2011 w kategorii "HIT LATA". Dzisiaj premierę miał cały album i... ah, kocham ten album! Przesłuchałam cały i zakochałam się większości utworów! Co prawda album utrzymany jest w "wolnych" piosenkach, takich szarych piosenkach to jak najbardziej jestem na tak! Moim faworytem jest piosenka "Fix a Heart", szybko ją połknęłam, od razu wpadła mi do ucha, jak i do serca, przepiękna jest. Kilka tanecznych utworów też jest, m.in. "You're My Only Shorty" z Iyazem. Już nawet wiadomo, która piosenka z płyty będzie drugim singlem, promujący ten album... mój faworyt wspomniany wcześniej! Okropnie się cieszę, mam nadzieję, że teledysk będzie tak samo piękny jak piosenka. Przygotowałam wam kilka zdjęć zza kulis teledysku:



o5afh.jpg

Dzisiaj premiera płyty a już widać jak sobie dobrze radzi ten album w sklepach, nawet na iTunes:
2zgsp.jpg

A teraz dodam wam wszystkie piosenki z płyty, polecam przesłuchać;

ALL NIGHT LONG FEAT. TIMBALAND, MISSY ELLIOTT

WHO'S THAT BOY? FEAT. DEV


YOU'RE MY ONLY SHORTY FEAT. IYAZ


TOGETHER FEAT. JASON DERULO


LIGHTWEIGHT


UNBROKEN


FIX A HEART


HOLD UP


MISTAKE


GIVE YOUR HEART A BREAK


SKYSCRAPER


IN REAL LIFE


MY LOVE IS LIKE A STAR


FOR THE LOVE OF A DAUGHTER


SKYSCRAPER WIZZ DUMB REMIX


A teraz bye, idę słuchać Fix a heart po raz setny chyba. ;)

KTÓRA PIOSENKA PODOBA WAM SIĘ NAJBARDZIEJ? MACIE FAWORYTA?

6 komentarzy:

  1. fajne, fajne <3
    Chyba będę miała jej płytę za parę dni ze stanów <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, zdecydowanie świetna płyta. Nowy mixtape Jasmine V też jest świetny :D / @VillegasDiares

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz co...
    Może się nie znam (to na pewno) a może mam dziwne wymagania (to już bardziej xd), ale te piosenki nie zrobiły na mnie jakiegoś ogromnego wrażenia, a utwór Unbroken mi się nie podoba na serio.
    Jednak trzeba przyznać, że Demi się postarała no.. :)
    Ten kawałek Fix coś tam jest ładny. :D

    @jb_poland_jb

    OdpowiedzUsuń
  4. No przecież każdy ma inny gust :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a wiesz może kiedy w Polsce będzie? haha chcę go mieć. Mało piosenek wpadło mi w ucho, ale ja często mam tak, ze dopiero za drugim razem doceniam piosenkę. Więc wszystko moze ulec zmianie, szczególnie, że bardzo lubię Demi (:

    OdpowiedzUsuń