wtorek, 13 września 2011

words start flowin'

Hej! Czo tam człowieki u was? Kto pamięta jak pisałam, że cała klasa prawie chora? No to ja chyba się do tego też zaliczam, kurde. Na razie jest dobrze, tzn. nie jest źle, ale boję się o następne dni, a prawdopodobnie, nie na 100% jadę do Świdnicy na weekend, ale nie wiem jeszcze. Dzisiaj nawet w szkole zarobiłam pierwszą, oficjalną ocenę do dziennika, którą jest 6 z religii!! Jesteście dumni ze mnie, haha? Trzeba było zrobić zakładkę do podręcznika, zrobiłam wręcz okropną, były ładniejsze, a dostałam wyższą ocenę niż większość, lol, ale cieszmy się! Po szkole poszłam po zakupy z mamą do sklepu, a potem spacer rodzinny, a następnie spacer z... przecież wy dobrze wiecie z kim. :) Kurde, czuję jesień w powietrzu, też czujecie jesień? A no i mogę się wam pochwalić tym, że mój tatuś kupił mi nowe Conversy, jeansowe. Na żywo jeszcze ich nie widziałam, ale myślę, że są extra! Tata mówił, że są to typowe amerykańskie Conversy, nawet z USA były wyprodukowane, już nie mogę się doczekać jak nałożę je na swoje stopy, bo moje Convy, które posiadam teraz są po prostu w stanie krytycznym, ale nie mam serca ich wyrzucić, nie mam po prostu. Kocham te trampki, kocham, kocham, kocham. Jedyne w swoim rodzaju, love converse.

Wieczorem z Pinką wybrałyśmy się na spacer z psami, Sliperem i Romisem. Oj, nie dało się z nimi chodzić we dwoje... A tu macie zdj. z dzisiaj:











Tak, tak. Duże te okulary, CO?! Wiem, ale spokojnie, będę i miała i takie same, ale małe...enjoy:





A no i tak o...kurde musiałam się koniecznie zapisać na jakąś dodatkową godz. wych. fiz. i wzięłam jakieś tam tańce, ale kurde układy jakbyśmy szły do 3kl. szkoły podstawowej, no.
Super układ mamy (kawałek układu) do S&M -.-'

Ale, chcę żebyśmy miały taniec do piosenki WERK - JASMINE VILLEGAS. Fajna piosenka, układ już właściwie jest, czad by był jakby każda z nas się jego nauczyła, yay. Postaram się namówić dziewczyny!


A to ten taniec do Werk i jego nauka przez samą twórczynię tego układu:


Co myślicie o tym tańcu? A może już próbowałyście go tańczyć? ;)


7 komentarzy:

  1. super notka :*
    Fajne masz okulary, ale wcale nie są takie duże xd. Pamiętam jaka beka z nich w szkole była ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja od jakiś dwóch tygodni obsesyjnie na każdym kroku tańczę dougie !!!! ;D haha
    DOUGIE WYMIATA !!!! :P

    p.s Zdrówka życzę ;) ♥
    Ola Z.♥

    OdpowiedzUsuń
  3. ale nie mówię że dobrze to tańczę !!! hahahaha :P


    Ola Z.

    OdpowiedzUsuń
  4. o fajnie jak będziesz mieć conversy ;)
    ładne fotki :]
    ja uwielbiam tańczyć :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna notka i świetne buty.
    Omg , te tańce to masakra. ;/
    Ale fajnie sie dziś wymyślało . haha xd

    Klaudia. <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Aaaaahhh.... CONVERSY !!! ★ ★ ★ ★ uwielbiam je !

    OdpowiedzUsuń