niedziela, 11 września 2011

WTC

Hej! Dzisiejsza pogoda to po prostu cud miód! Wakacyjna, słoneczna i nie wiem jaka jeszcze, piękna! Niestety, albo i stety pół dnia spędziłam na sali, grając mecz o pierwsze miejsce, który... WYGRAŁYŚMY! Gospodarze turnieju pozamiatali! A no i 'ci poem'... może ktoś pamięta notkę, o tym jak pisałam, że mnie osa ugryzła pierwszy raz w życiu na lotnisku?! No to... dzisiaj ugryzła mnie drugi raz w życiu, jak siedziałam na materacach i kibicowałam dla innych zespołów, eh. MASAKRA. Drugą połowę dnia spędziłam standardowo z Pinką, co was już chyba nie zdziwiło, hehe. Dzisiaj po... małej przerwie.... znów nałożyłam krótkie spodenki, ajajajajaj!!! Kocham chodzić w krótkich spodenkach, a jak sobie pomyślę, że niedługo trzeba będzie się codziennie męczyć z szalikami, kozakami i innymi rzeczami, to krew zalewa po prostu. Dostałyśmy dzisiaj, siedząc na rynku z Pinką różyczki od.... miejskiego pijaka, haha... cytuję "Mam dla was różyczki - dla mniejszej panienki i tej większej, co prawda nie jestem Palikotem, że rozdaję róże, ale... macie różyczki od miejskiego pijaka." haha, odlot co?! A no i... Pinka mi złamała okulary... to było coś takiego " Wiesz co Pali... mam ochotę cię tak ostro walnąć." i mnie walnęła aż okulary spadły i buuu! No ale... ja jej też kiedyś złamałam, bo usiadłam na jej białe nerdy dupą, haha!
Macie teraz zdjęcia:
























A teraz druga, ważniejsza część notki - WTC.
10 lat temu w Nowym Jorku, chyba wszyscy wiedzą, cały świat wie i całym światem to wstrząsnęło.
3000 osób zginęło, chore po prostu.
Dodam jedno zdj. które z tych wszystkich wstrząsnęło mną najbardziej... patrzę na te zdjęcie, patrzę i nie wierzę, że za ułamek sekundy ta osoba już będzie w innym świecie, dziwne prawda?

Peace, z Bogiem.

6 komentarzy:

  1. Twoja frend wygląda na starszą od Ciebie O.o

    OdpowiedzUsuń
  2. Awww... Piękne masz te zdjęcia z różyczką !!! ♥ ♥ ♥ No i gratulacje dla ciebie i twojej drużyny ;D :*
    pozdrawiam
    Ola Z.

    OdpowiedzUsuń
  3. to zdjęcie jest straszne : o on się uśmiecha, jest szczęśliwy ;c

    OdpowiedzUsuń
  4. ten facet ma jakąs dziwną minę, jakby wiedział co się kroi LoL, nie no smutne, smutne :(
    ale notka fajna, pozdrów jasia przy najbliższej okazji i powiedz że mam na niego focha że mi nie dał kwiatka xD

    OdpowiedzUsuń
  5. wooo, niezła fota, ostatnia.. ; o

    OdpowiedzUsuń
  6. ostatnia fota jest kurcze taka dziwna. ale nota okeej. : ) Pooozdro. ; *
    @MyDreamJDB

    OdpowiedzUsuń