czwartek, 12 stycznia 2012

drummer girl

Heja! Kiedy to ostatnio notka była??? Przed WOŚPem. No to zaczniemy może od niedzieli... a więc była Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. Dzień zaczął mi się od 12:00 kiedy to cały Frombork brał udział w biegu ulicznym z okazji tego święta. Było do pokonania 4km. które były strasznieeeeeee długie, haha. Biegałam z Weroniką, więc obie się wspierałyśmy biegnąc... lubi i stojąc, tak też bywało! Na mecie dostałyśmy medal za ukończenie biegu, a potem było losowanie nagród i numerków... numer 133 był moim szczęśliwym, haha. Wygrałam jakiś flakonik, lol. Po południu poszłam do restauracji, w której odbywała się cała impreza i występy, m.in mój. Dzień jeden z niewielu, w którym człowiek może pokazać swoje dobre serce. Moje miasto zebrało ponad 11tys. złotych!! A liczy 4tys. mieszkańców, superowo! :) A no i w sobotę miałyśmy turniej ligowy, zapomniałam napisać.
A jeżeli chodzi o ten tydzień... ferie coraz bliżej! Jeszcze następny tydzień tylko!! Ocenę mam już ze geografii, niemieckiego, angielskiego... na razie jest dobrze, ale paska raczej nie będzie...a no i dzisiaj dostałam pierwszy raz w życiu minusowe punkty hahahaha, za gadanie na angielskim, 3/4 dziewczyn dostało! Ale co tam, haha.
A no i pierwszy raz od sześciu lat będę jechała gdzieś na ferie. Zawsze to były obozy i 3/4 ferii spędzałam harując na sali... mi się też coś od życia należy, nie jadę w tym roku (:o). Jadę z rodziną i znajomymi do Zakopanego. Boję się reakcji trenera jak to usłyszy, ale trudno. Podjęłam stanowczo decyzję... i wiecie co? Ostatnio marudzenie to jedno z moich największych hobby, ale to tak na marginesie. Moja nowa komoda już jest! Jutro przyjedzie łóżko, a niedługo dorobią mi małą szafę i biurko! Kto wbija na parapetówę? (: Zapraszam wszystkich!
Wczoraj po lekcjach szybko ogarnęłam obiad i tata zawiózł mnie i Pinkę na lekcję gitary, jutro gramy w szkole, eghfghg. Gramy Metallicę - Nothing Else Matters. "Grałyśmy" też na perkusji i choć grać nie umiem, zauroczona jestem w tym instrumencie jak nie wiem co!!! Będziemy jeszcze ćwiczyć na perkusji. Mój plan życiowy to - gitara akustyczna, elektryczna, perkusja, śpiew i jest spełniona, haha :) Marzyć w końcu nikt nie zabrania! A wieczorem poszłam z tatą do Kościoła na mszę za pradziadków.
Jakiś cholernie dziwny dzień, w szkole dostałam 3 z polaka, czego nie przeżyję!!! No i nieporozumienie z nauczycielem, ale nie mam zamiaru tego komentować... chcę już ferie i Zakopane!!





















I wiecie cooo? Moje łóżko już jest nowe, komoda też.... po feriach zamawiam szafę :) So happy!
A teraz się nudzę, w tv nic nie ma... i weekend mam wolny!!! Cieszcie się razem ze mną!!!
 Kiedy zaczynacie ferie? Jakieś plany macie? Gdzieś wyjeżdżacie czy raczej w domu? 


13 komentarzy:

  1. fajne zdjecia a gdzie jedziesz do zakopanego ?;]

    OdpowiedzUsuń
  2. ale jak gdzie do zakopanego? jadę tak, na narty i takie jeżeli o to ci chodzi.

    OdpowiedzUsuń
  3. perkusja *.* love ~!
    z jakeuijs trony zamawiasz meble szafe itd ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio jak tak patrzyłam na Marka Fostera grającego na klasycznej 'Don' t Stop (Color on the Walls) to mnie tak coś w brzuchu ścisnęło strasznie mocno i pomyślałam : ''Boże reaewcrwde !!!! Ja chcę tak zajebiście grać jak on !!!! *.*'' ♥ ♥ ♥ I podjęłam decyzję, ze wznawiam naukę grania na gitarze.... od kwietnia :D haha !!!
    A ja WOŚP przespałam DOSŁOWNIE :D hahaha !!! :P

    Bardzo się cieszę kochana, że przyjeżdżasz do Zakopanego i się wreszcie spotkamy :D ♥ Już się doczekać nie mogę ;) ♥ ♥ ♥

    ściskam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też chcę do zakopanego! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. meble zamawiam ze sklepu, nie z internetu

    OdpowiedzUsuń
  7. o LOL, twoje ucho jest związane gumką!!!!:D
    Ale pomysły ciekawe :P :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja byłam wolontariuszem na WOŚP,fajowa sprawa:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja namawiam mamę na perkusje od dluższego czasu i nie nie nie
    a tak bym chciala grac, chociazby sprobowac...
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Om... Też bym 'pograła' na perkusji :3
    No i... w końcu mam ferie ! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ej, ja też chcę umieć grać na perkusji ♥

    OdpowiedzUsuń