piątek, 6 stycznia 2012

The Ellen Degeneres Show

Hej! U was też leniwy piątek? Ja o 11:00 miałam trening, a wstałam o 10:10, a miałam wstać o 10:00 no ale rodzice mnie nie obudzili, więc nabrałam szybkości niczym perszing i o 10:30 już czekałam na dole aż przyjadą po mnie dziewczyny. Trening nie był jakiś super ciężki, jakoś przeleciało. Jutro za to od 9:00  jestem znowu na sali. Gramy jutro 3 mecze, a popołudnie wolne. Na niedziele plany jasne - bawimy się z WOŚP! Będę też uczestniczyła z tej okazji w biegu czterokilometrowym. Jak dobiegnę na metę to dostanę medal, jak rok temu.^^
Dobra, a teraz trochę z innej beczki. Oglądacie The Ellen Degeneres Show? Tak, tak. Mam na myśli w internecie. Uwielbiam tą babkę. Jej show ubóstwiam. Jej wywiady potrafią doprowadzić do łez. Bardzo często oglądam jej wywiady na jej kanale youtube. Jest to moje ulubione show rozrywkowe! Warto też dodać, że to ona odkryła na youtube Greysona Chance'a i to właśnie ona jest jego mentorem! Szkoda, że nie ma takiego polskiego odpowiednika Ellen... bo co... Szymon Majewski? hahaha, żart oczywiście! I wiecie, nawet mi się owinęło kiedyś coś o ucho, że Ellen jest lesbijką, ale to mniejsza z tym, nie ważne. W Ameryce programów rozrywkowych takiego typu jest mnóstwo, np. Jay Leno, Jimmy Kimmel, Oprah, David Letterman czy Chelsea Lately, pełno pełno pełno! Jeżeli miałabym wybrać drugie miejsce zaraz za Ellen, to byłaby to też kobieta - Chelsea! Wali prosto z mostu! A jeszcze jeżeli chodzi o Ellen to każdego gościa jej programu ostro przepyta, bez obwijania w bawełnę! Wyciska z nich wszystkie soki! hehe :)

A tu macie pare wymysłów Ellen. W jej programie nie ma mowy na nudę!!!

A najsławniejszy odcinek u Ellen to chyba z Ashtonem Kutcherem... a z resztą. Sami sprawdźcie ten odcinek, nie mam zamiaru go tu wrzucać, haha :)

Lubicie programy rozrywkowe takiego typu? Kto waszym zdaniem sprawdziłby się najlepiej w roli polskiej Ellen Degeneres? :)

25 komentarzy:

  1. UWIELBIAM ELLEN! HAHAH I JEJ POMYSŁY! <3
    @KidrauhkMyEpic

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy tego nie oglądałam, ale myśle, że ta Ellen to fajna jest ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Co prawda nie oglądałam, ale chyba się kiedyś skuszę ;) świetna notka i poprawka Pali: dziś piątek :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham Ellen i jej program! Bista babka!
    @xokarlaxo

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham Ellen . Zawsze porządnie przepyta ! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubie Ellen..Fajna notka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. swietna jest !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! fajna notka. @studiomamia

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwieelbiam ją ! :)
    btw, dobra notka :> <3

    OdpowiedzUsuń
  9. haha kocham tą kobiete!:D @hipster_eyes

    OdpowiedzUsuń
  10. super notka. Też libie takie cos w stylu Ellen ale raczej oprah jest u mnie 'najlepsiejsza' xD

    OdpowiedzUsuń
  11. To z tymi gaciami Justina było dobre hahahha
    I jak dała Selenie tą poduche ;DD

    xoxoxo

    Kamylcia .

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam Ellen i jej program :D wątpię żeby u nas ktoś się sprawdził w roli polskiej Ellen Degeneres @JDrewsSwag

    OdpowiedzUsuń
  13. nie ma nikogo takiego kto mógłby być 'polską Ellen' . też ją uwielbiam <3 najbardziej za jej przeróbki np. zmierzchu, albo mistletoe ;) najlepsza <3

    OdpowiedzUsuń
  14. siwtna notka :) uwielbiam ellen hah a z justinem wywiady sa zajebiaszcze :)

    @JustinBieberVJ

    OdpowiedzUsuń
  15. Też lubię jej show chodz nie ogladam każdego odcinka :D Ps. notka fajna ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. nie słyszałam o tym, musze obejrzec ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocham Ellen !

    A wgl to FASTER, FASTER ! ,haha

    OdpowiedzUsuń
  18. no jest ona swietna ;d tez ja bardzo lubie
    zawsze jak jest jb u niej to jest smiesznie;d

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam Ellen !
    A najbardziej odcinek z nicki minaj i tymi dwoma dziewczynkami xD

    OdpowiedzUsuń
  20. Ona jest boska. Uwielbiam jej program, szkoda, że w Polsce nie ma czegoś takiego, albo mogliby chociaż puszczać jej program. Na pewno bym oglądała :) Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. ona jest świetna .. najlepsze jest z Sophia Grace ..

    OdpowiedzUsuń
  22. jest swietna!


    MademoisellePoisson

    OdpowiedzUsuń