piątek, 13 stycznia 2012

HUNTER

Hej! O rany... w końcu weekend! Jeszcze tylko tydzień i ferie! Chociaż jeżeli miałabym wybierać, to wolałabym zacząć ferie w lutym, bo pomyślcie... wy już będziecie marudzić, że do szkoły, a inni dopiero zaczną ferie... ja bym wolała tak, nie wiem jak wy! Dzisiaj po treningu poszłam z Weroniką (  http://gr8lifexoxo.blogspot.com/ ) na pierogi ruskie i z kurkami, które były przemistrzowskie! Potem poszłyśmy na koncert naszego nauczyciela gitary i naszych byłych nauczycieli muzyki. Koncert był w celach charytatywnych. Zbieraliśmy pieniądze dla chorej pani. A no i warto też dodać, że od treningu z Weroniką miałyśmy wielką ochotę na takie słodkie, wyciskane mleczka w tubce. One są strasznie słodkie, aż za bardzo, ale miałyśmy na nie wielką ochotę i w drodze na koncert sobie je kupiłyśmy.
Macie plany na weekend? Ja nie i bardzo dobrze! Będę spała, spała, i spała. Pewnie jakiś spacerek czy coś... mam ochotę na kino. No zobaczymy. Myślę, że przyszły weekend będzie luźniejszy w szkole, mam nadzieję przynajmniej, bo chyba proste i logiczne, że jak już nauczyciele wystawią oceny to wszyscy już olewają naukę, haha. Nie ma głupich! Nie no pewnie jakaś tam kartkówka będzie z oceną na przyszły semestr. No i niestety, czerwonego paska mieć nie będę, ale podciągnę się w drugim półroczu, chcieć to móc.













A teraz o czymś co znajduje się w nazwie tej notki... HUNTER. Macie? Znacie? Słyszeliście?
Od pewnego czasu jestem na śmierć zakochana w tych butach. Są świetne. Widziałam już dwie dziewczyny w moim mieście, które je mają - czarne i fioletowe. Ja jeżeli miałabym wybierać to wybrałabym czarne, które pasują do wszystkiego właściwie. Spora ilość gwiazd je nosi. Te z zachodu również. Jeżeli ktoś chciałby mi zasponsorować takiego typu kalosze to proszę bardzo, he he. 


A wy co o nich myślicie? :) Myślicie, że warte 400 złotych?

19 komentarzy:

  1. buty mi sie nie podobają , nie ten klimat ;D ale powodzenia w szukaniu . Ja tez dzis miałam wielką ochotę na mleczko i tez kupilam karmelowe! Haha

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog . ; )

    jak zrobiłaś takie niesamowite gadżety ? boskie są .
    zapraszam do nas ; >

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się bardzo podobają czarne, ale uważam, że cztery stówy za takie kalosze, tylko dlatego, że mają napis to troszkę za dużo. Bardzo bym chciała je mieć, ale w tym wypadku akurat chcieć nie równa się móc, niestety. Albo może stety, bo zbyt rozpuszczona bym była. (:
    Ja pasek będę miała, ledwo bo ledwo, ale udało się wyciągnąć. Trzymam za cię kciuki w przyszłym semestrze. I jeszcze jedno, narobiłaś mi ogromnej ochoty na mleczko zagęszczone w tubce! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Osobiście uważam, że te buty są okropne i w życiu bym nie dała za nie 400 zł o.O

    OdpowiedzUsuń
  6. ej ej Hunter to piosenka niedorobionego Jarka! haha :) Dziadu. :))
    ale kalosze spoko. nie nosiłabym takich ale ok.
    jedziemy w weekend do kina? :) ja jestem za!
    fajne zdjęcia :3

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem tu pierwszy raz i bardzo mi się podoba :D
    na pewno będę wpadać częściej i oczywiście obserwuję :]
    pozdrawiam! :]

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne zdj ;) a kalosze?
    nie podobają mi się, ale jak kto woli. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna notka. szczerze to Huntery mi się jakoś nie podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna notka. Huntery genialne. Niedługo chce się w takie zaopatrzyć. ; ))

    OdpowiedzUsuń
  11. Radosne zdjęcia szalone czapki! ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam te mleko w tubkach :)
    A Huntery śnią mi się po nocach (takie klasyczne, czarne^^), ale cena jest ZA-BÓJ-CZA!

    OdpowiedzUsuń
  13. ja mam ferie dopiero za 2 tygodnie :) buty jak już to czarne :D ale i tak bym ich nie kupiła x

    OdpowiedzUsuń
  14. czerwone mi się podobają ; >
    btw twoja mama jest fryzjerką?, bo masz świetne fryzury na niektorych zdjęciach ; d

    OdpowiedzUsuń
  15. Buty nie zbyt w moim stylu , ale z odpowiednim strojem robią wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hunter baaardzo mi się podobają, i ciekawie tu masz
    zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hunter są super . Super zdjęcia ! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. niby zwykłe (niezwykłe) kalosze, a takie popularne :D

    OdpowiedzUsuń