niedziela, 1 stycznia 2012

new year new opportunity to smile

Jak że fajnie was powitać w nowym roku! Pożegnaliśmy te 365 dni w 2011r i witamy 2012! Mam nadzieję, że ten rok będzie jeszcze lepszy niż 2012 i że wakacje tegoroczne będą o niebo lepsze niż zeszłoroczne. W tym roku mam sporo postanowień i mam nadzieję, że chociaż połowa się sprawdzi. Przede wszystkim nauka i mam cichą nadzieję, że w tym roku i Justin zawita do Polski... jestem pozytywnie nastawiona na ten rok, więc wszystko możliwe!!
Teraz sprawa bardziej interesująca... Sylwester! Jak było u was? Jak już wspominałam, ja byłam ze Szczyrbusiem u Pinki i było dość wesoło, haha! Powygłupiałyśmy się to na pewno, ja tworzyłam remiksy piosenek Seleny Gomez, w których m.in Szczyrba jest w ciąży,a Pinka myje się węglem, hahaha, debilstwo! O 12:00 poszłyśmy na rynek, na którym co roku gra muzyka i wszyscy składają sobie życzenia. Co prawda wszyscy byli dziabnięci ostro to było z czego się śmiać, haha. No i przyznam, że w tym roku fajerwerki były przepiękne i bardzo bardzo długie! Warto też wspomnieć jakie my to mądre i co zrobiłyśmy ze sobą przed wyjściem, haha! Wypaćkałyśmy się całe w plakatówkach, hahaha. Rok temu z Pinką całe buzie miałyśmy w cieniach do powiek. Wszyscy się nas bali, zwłaszcza Szczyrbusia - Avatarka. :) Było ciekawie i na pewno nas zapamiętają. Miałyśmy oglądać jeszcze film, ale po włączeniu 3243245 filmów odechciało nam się oglądać. Około godziny 4:30 już sobie spałyśmy... Daria w szaliku, ale to szczegół. A rano... z łóżka podniosłyśmy się około godz. 15:00 więc nieźle, a rano trochę nas denerwowała siostra Pinki, no ale jak by nas nie denerwowała to byłoby zbyt pięknie, haha. A nasze śniadanko to resztki z wczoraj! Nie ma to jak bawić się przy piosenkach Blog27!! Ale zarąbiście wspominam ten zespół, całe moje dzieciństwo... kiedyś na  bal przebierańców się za nie przebrałam z Iśką, hahaha :)













































Ale się rozpędziłam z tymi zdjęciami......

A u was jak Sylwester? Będzie co wspominać? :)




21 komentarzy:

  1. Widzę, że sylwester udany ;D http://lovato-my-story.blog.onet.pl/ zapraszam : )

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie ;D
    zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. hahaha :DDDD
    szalik, mój kochany różowy szalik, który dawał mi ciepło w nocy <3 tak serio to o nim zapomniałam D: Avatar rządzi :)
    Pali w 2013 ty zasuwasz do Sandry :DD

    OdpowiedzUsuń
  4. JAKA TY JESTEŚ ŁADNA OMGGGGGG

    OdpowiedzUsuń
  5. zazdroszczę udanego sylwestra!
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. tak konkretnie ci ładnie w spiętych :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piccolo, pozdro -.-
    trochę to żałosne, nie ukrywam ale cóż ;)
    sylwester w trzy osoby, łuuhu -.-

    OdpowiedzUsuń
  8. oj będzie, będzie. ;D
    zwłaszcza to, że dostałam o północy ze szkła w tył nogi, bo ktoś butelkę od szampana rozbijał. xd dużo krwii. xd ale żyję. haha ;D
    imprezka była widzę. :))
    obyśmy się Bieberka doczekały w tym roku. :))
    <33
    happy new year! <3 :D
    @jb_poland_jb

    OdpowiedzUsuń
  9. no, trzeba było zrobić melanż na 15 osób... my mamy 14 lat!

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę, że sylwester udany. Mój również jak najbardziej się udał ;)
    Nie ważne w ile osób był spędzony drogi anonimku ważne, że dobrze się bawiły. A do szaleństwa wcale nie trzeba alkoholu. Ja sama mam 15 lat i wypiłam nie cały kieliszek szampana. Pozdrawiam <3oo

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczęśliwego Nowego Roku! :D
    haha fajnie wyglądałyście ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. heh duzo tych zdjec dodalas xd ale sie wymalowalyscie hhe
    zawalisty pokoj ktoras ma;d caly w Biebsie<33
    No ja 2 lata temu pilam picolo o szamapana prawdziwego
    ale w tego sylwka pilam juz szampana prawdziwego i piwa xd ale za rok juz bede mogla pic co bede chciala bo bede miala 18 ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne foty :D
    avatar wymiata :D

    zapraszam: http://pannasowa.soup.io

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak można postawić płyty 30STM obok płyty Seleny i Biebera?! Widzę zróżnicowaną mocno muzę miałyście, a bawiłyście się nieźle patrząc na zdjęcia. Nieźle wam odwalało. (:

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapraszam do mnie ! Mój blok ma niecały tydzień więc potrzebuje ogromnego wsparcia ! Pozdrawiam !

    Ps. Nie przeraz się długością notek ! ;)

    http://czup-ry-na.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. no tak Bieber przy 30STM, no cóż. One się bawiły przy jego piosenkach, a ja patrzyłam jak na idiotki, a później na odwrót, ja przy Marsach:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdjęcia są super . Oj , tak ! U mnie jest co wspominać z sylwestra ! :D
    Serdecznie zapraszam do wzięcia udziału w moim konkursie na blogu : http://rubbiv-style.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  18. a to w piekarniku to co to jest?

    OdpowiedzUsuń
  19. takie "zapiekanki" z pieczarkami

    OdpowiedzUsuń
  20. O mamo, 30 seconds to mars :) tsaa, przy bieberku i selence. :O Chociaż jeden Echelon <3

    OdpowiedzUsuń