piątek, 20 stycznia 2012

we wanted this so much and we're excited

Hejaaaa! Mam ferieeee! Cieszcie się razem ze mną! 2 tygodnie luzu i relaksu jakim jest wyjazd do Zakopanego. Aj, już się niedzieli nie mogę doczekać! Co prawda nie cieszy mnie siedzenie w pociągu przez 16godz. no ale jednak to tylko życie. Jakoś się przeżyje! A moja przyjaciółka Weronika już od kilku godzin jest w drodze do Karpacza, więc szerokiej drogi i udanych ferii! Jeszcze lepiej jakby ferie się tak zaokrągliło do 1 miesiąca... co o tym myślicie? Ogólnie to dzisiejszy dzień w szkole to był męczący. Zaczęłam dzień od "sesji z plusem" potem na kartkówkę z historii a pomiędzy obtarło się jeszcze "okienko"... Ostatni dzień szkoły przed feriami, a my się w szkole kisiliśmy do 14.20, superowo.  Chociaż na 7godz. lek. był angielski i włączyliśmy radio, tańczyliśmy nossa nossa, omówiliśmy oceny i poszliśmy do domy, finally! Miałam też pisać zaległą kartkówkę z chemii, ale pani chyba zapomniała, to co ja tam jej przypominać będę przecież. Uff! A i we wtorek to w ogóle miałam jechać na casting do Bitwy Na Głosy, ale jednak plany się zmieniły i nie pojechałam, a szkoda właściwie. No, ale dobra. Piątkowy wieczór spędziłam w gronie dziewczyn. Poszłyśmy świętować ferie ciepłą szarlotką. Jak już zjadłyśmy to poszłyśmy do mnie. Pograłyśmy na gitarze, pośpiewałyśmy na SingStar i dziewczyny już się rozeszły... Weronika musiała już wyjeżdżać, jak wspominałam wyżej.  Także wieczór piątkowy uważam za udany! Wypad z przyjaciółmi nigdy nie jest zły! I wiecie... uwielbiam chodzić spać o 3:00 w nocy i wstawać po 12:00, naprawdę. Uwielbiam taki tryb życia! A no i na wolnej godzinie lekcyjnej dziewczyny zrobiły mi tego śmiesznego, innego warkocza i mam kilka zdjęć jak się wziąć za zrobienie go. - naprawdę sporo osób mnie o to pytało.











































Woho, dzisiaj zdjęć sporo. Pewnie zastanawiacie się na cholerę z Pinką nałożyłyśmy sukienki? Haha, wybaczcie, ale nam się po prostu nudziło i to porządnie! A i jeszcze jedno! Dziękuję wszystkim osobom z mojej klasy, które pożyczają mi chusteczki! I ten no... kiedyś w przyszłości założę fabrykę chusteczek higienicznych i od nikogo już ich pożyczać nie będę, haha!!!
A muzycznie to mam dla was dzisiaj Sabotaż. Polska produkcja, teledysk Honey... mi się podoba. Mało jest polskich teledysków, które w moim oku mają jakąś tam iskierkę, a ten akurat ma! Dla mnie ten cały Zombie Boy jest w tym teledysku trochę przereklamowany, bo patrzcie: W Born This Way pojawił się on na 5sekund i zrobił szum, a tu pojawił się na ponad 3 minuty i to już się nudne robi. Mam na myśli to, że gdyby go było mniej, to by Honorata se większą reklamę zrobiła, moim zdaniem. Aczkolwiek ja jestem na tak. I zdecydowanie bardziej wolę wersję angielską i nie rozumiem jednego: Honey zawsze mówiła, że śpiewa po ang, bo chce za granicą robić karierę, no ok... to po co nagrywa Sabotaż po polsku? No ale dobra tam, tak czy siak jestem na tak.


A teraz dodam piosenkę Kings Of Leon, Use Somebody. Cały caluteńki dzień mi ona chodzi po głowie. Piosenka jest bardzo piękna, a uwiodła mnie ona, gdy kiedyś na temat tej piosenki wypowiadała się Patrycja Markowska, jakie przeżywa emocje, słuchając tą piosenkę. 


UDANYCH FERII ŻYCZĘ! :)

16 komentarzy:

  1. Haha szalone i fajne zdjęcia ! :) I robisz mi straszną chęć na SingStar! A teraz przepraszam bardzo ,że taki krótki komentarz ,ale wciąż walczę o to aby być w trends :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobra notka :)
    + zdjęcia też dobre, niektóre miny mnie rozwalają ;D
    <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi się podoba Twój blog. Ciekawe zdjęcia, fajnie piszesz. Cieszę się, że spędziłaś miło czas z dziewczynami. + Podoba mi się ten warkocz! (: Zapraszam także do mnie: Chcesz poznać nasze plany? CASTINGI, WYWIADY, ZDJĘCIA, przedstawienie naszego trybu życia -> http://rainbowbestfriends.blogspot.com/ Zapraszamy. (: #MUCHLOVE

      Usuń
  3. fajnie, fajnie :)
    udanego wyjazdu ((;
    btw. ja się od Use Somebody dziś/wczoraj uwolnić nie mogłam.. oj :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kurcze dziewczyno, ale mam przez cb ochotę na szarlotke z lodami !! :C @miawiedzma

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna notka, życzę udanych ferii! :) @KidrauhlMyEpic

    OdpowiedzUsuń
  6. hehe spoko te foty;d
    wariatki;d
    co wy tam jadlyscie??
    Ja uwielbiam piosenke sabotaz i po polsku i po angielsku ale wole po polsku;d i teledysk tez mi sie podoba ;d
    Uwielbiam czytac twojego bloga :*

    OdpowiedzUsuń
  7. ile ty masz lat?

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mam ferie dopiero za tydzień ;/
    jeżeli masz ochotę zapraszam do udziału w moim pierwszym rozdaniu:)
    http://pacyfikatorka.blogspot.com/2012/01/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  9. udanego wyjazdu ;]
    fajne zdjecia ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. też zaczęłam ferie ^^
    Parapara..paradise :3
    zapraszam do mnie :3

    OdpowiedzUsuń
  11. Heeeeeeeeeej Pali, polubiłabyś: http://www.facebook.com/pages/What-girls-want/343098195715321
    Własnie zaczynam z przyjaciółkami i byłabym bardzo wdzięczna za "lubię to" i może małą reklamę? :)*

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia :)
    Dodaję do obserwowanych i liczę na wsparcie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. byłam kiedyś w Karpaczu, ale wolałabym Zakopane xd cały miesiąc ferii ? interesujący pomysł :)
    ja na ferie muszę czekać jeszcze tydzień .

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jego,jaka ty jesteś bogata...!

    OdpowiedzUsuń