piątek, 26 sierpnia 2011

CHEERS!

Hej, siema,cześć i czołem! Leżę sobie z Pinką w łóżku, piszę notkę, a Pinka looka co sekundkę jednym okiem co tak wystukuję. Pogoda dzisiaj była piękna, szkoda, że tylko dzisiaj... Dzisiejszy dzień spędziłam na basenie z Darią i Pinką, nie byłam dzisiaj na treningu, bo nie miał kto zawieźć. Po basenie byłam dzisiaj jeszcze z Pinką na spacerze, czytaj: walnęłyśmy swe dupy na kamieniach na molo i taki to spacer, haha. Złapała nas wieczorem wena twórcza i kupiłyśmy mango, które nazwałyśmy srako-gówno, bo po zjedzeniu tak to smakowało... kupiłyśmy też z 4 śliwki, banana, brzoskwinie, mleko, kiwi, winogrono i zrobiłyśmy sałatkę owocową, a do tego bita śmietana, którą same ubiłyśmy, hehe. Omińmy to, ile moja kochana mamusia ma do zmywania, haha, łącznie z mikserem!! Mam nadzieję, że pogoda jutro również dopisze. A jeżeli chodzi o wczorajszy dzień to ponowny spacer po mieście ze Szczyrbusiem i Pinką. Ja nie mogę, zaraz koniec wakacji, nie ogarniam tego, te wakacje to klapa, wielka klapa... szczerze mówiąc to dla mnie największy plus i wypał tych wakacji to moje kolorowe końcówki, haha, wiem, że to śmiesznie brzmi, ale moje włosy w tym roku pobiły wszystko! (nie myślcie tylko, że ja jakiś samolub jestem czy coś...) :):
Dzisiaj:
































Wczorajsze:








tylko koksy chodzą po mieście z reklamówką jarzębiny i się rzucają nawzajem i roznoszą syf everywhere!





- Do you like music?
- Do you like breathing?
...

No w końcu się doczekałam teledysku do Cheers (Drink To That) Rihanny! Piosenka jest świetna, a teledysk.. również, chociaż, jak ja to zawsze mówię... "Gdy artysta nie ma pomysłu na dobry teledysk to robi sklejkę z filmikami z koncertów i teledysk dedykuje dla fanów." - SPRAWDZA SIĘ.
Dziwnie to brzmi, ale tak jest, np. Don't Stop The Party - TBEP, czy Love Me - Biebs, Did It On Em - Nicki Minaj albo...Dziękuję - Doda, jest tego więcej!
Ale nawiązując do Cheers - podoba mi się, luuubię ten teledysk! Na samą myśl o jej koncercie to mnie żołądek ściska z podjaryyyyyy!!!

Buziole, Pali. xoxo



5 komentarzy:

  1. Hahaha MEGA zdjęcia! :D
    Ja też nie ogarniam końca wakacji. Będzie ciężko wrócić do szkoły po dwóch miesiącach totalnego nic-nierobienia! :D

    @ameneris.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdj <3. ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. dziewczyno jestes zajebista <3

    OdpowiedzUsuń
  4. No tak, dziewczynka która ogranicza się do muzyki Justina Biebera oraz Rihanny. Masakra po prostu.

    OdpowiedzUsuń