piątek, 23 września 2011

biżu

Witam, czujecie to? Ten stan kiedy jest piątek wieczorem i jedyne słowo, które chodzi ci po głowie to po prostu chilling! Ah, kocham ten stan piątkowych wieczorów, kiedy wiesz, że nic praktycznie nie musisz robić, nie musisz odrabiać lekcji i Bóg wie czego jeszcze. Tak, tak. Nie pisałam notek przez dwa dni, ale chyba rozumiecie, że nie zawsze jest na to czas. Wczoraj miałam dużo nauki, zwłaszcza z biologii. Co prawda z biologii kartkówki nie było, to była z matematyki. Jak na razie ogólnie mamy mało ocen, ale za to ja przynajmniej mam je pozytywne. A u was jak? Dzisiaj przed 18:00 wróciłam z treningu, a potem już miałam luz. Teraz siedzę sobie przy biurku, z cappucino ze śmietaną, z jedną pomalowaną brwią lajnerem na czarno i piszę właśnie tę notkę...a żeby tradycji stało się za dość, Pinka śpi dzisiaj u mnie... siedzi w drugim pokoju teraz i ogląda swój wyczekany nowy odcinek Pamiętników Wampirów. Już odczuwam ten cały ciąg szkolny, i wiecie co? Już odczuwam tę "radość z piątku" i te zresetowanie się z emocji w weekendy. Dzisiaj w notce, uhyyhu. Dodam kilka par kolczyków, które posiadam, co prawda nie wszystkie, ale kilka pododaję. A więc ostatnio nabyłam.. 3 nowe pary kolczyków:










 
Jestem strasznie zauroczona w piórkach, w każdej okazałości! W srebrnych jak i w piórkowych, hehe,
A tu macie jeszcze kilka innych par moich kolczyków:








Jest to połowa moich wiszących kolczyków... niektórych nawet raz nie założyłam, tak to ze mną jest.

A to moje i Pinki z dzisiaj:



Muzycznie, to... FOUND LOVE - RIHANNA!
Ale wiecie co? Jutro napiszę oddzielną notkę na ten temat. ;)

A i jeszcze wam napiszę, że będę chodziła na gitarę! Yeah, strasznie się cieszę, strasznie się jaram!
Podobno pierwszą piosenkę, którą będziemy się uczyć grać to piosenka Rihanny - Good Girl Gone Bad, jak długo czytacie już mojego bloga, to dobrze wiecie, że ubóstwiam tę piosenkę.


BUZI, BUZI!
....
TO JAK TAM WASZE OCENY?





15 komentarzy:

  1. myśka Miki ! ; D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo !!! Widzę nowy nagłówek ♥ ♥ so cute ♥

    Oh tak ! jest już piątek i śmiało można posiedzieć do 2-3 w nocy na Fb , YT ,TT itp. :D Mogę spać do 10 i nikt mnie za to nie opier***li ! haha !
    Co do kolczyków wiszących to mam jedną najukochańszą parę - kolczyki z Justinem ♥__♥

    życzę miłej piątkowej nocy tobie i Pince ;)
    Ola Z.

    OdpowiedzUsuń
  3. jeny, ja mam tyle kolczyków i wgl biżuterii, kocham ją kupować, ale nie noszę : o rzadko które miałam chociaż raz na sobie. Moim faworytem w biżuterii są bransoletki. Kocham je po prostu i robić i kupować i mieć :D inne fioły też mam i oczywiście mam tu na myśli buty głównie i zakupy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam serdecznie może trochę nie na temat ale zbieram na moim blogu dotyczącym szablonów do Blogera społeczność która będzie obserwatorem mojego bloga dlatego mam dla Ciebie mała prośbę jeśli to nie problem , Proszę dodaj Się do osób obserwujących mój blog a jeśli posiadasz już konto na Google plus daj mojemu blogowi plusa. Dla Ciebie to dosłownie minutka czasu a dla mnie ogromna pomoc by Polska blogosfera mojej ukochanej platformy jaka jest Blogger dostrzegła mój blog a tym samym by polubił mnie wujek Google.

    Więc jeśli to nie problem dodaj się proszę do osób obserwujących mojego bloga, zapulsuj go i korzystaj do woli z jego zawartości w celu zmiany wyglądu Twojego bloga według swoich własnych gustów i potrzeb ;)

    Pozdrawiam serdecznie
    Robert → http://darmoweszablony.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. hehe. jakie fajne te kolczyki w kształcie piłek do siaty. :D
    te listkowe trzecie są najlepsze. :))
    ja mam na razie tylko dwie oceny. xd
    4 z matmy i 4 z polaka. ;D
    nie jest źle. ;)

    Ty też się jarasz tymi Pamiętnikami Wampirów i wgl/? :)
    bo mnie to wcale nie wciąga... xdd

    buziaki. ;**
    @jb_poland_jb

    OdpowiedzUsuń
  6. NIEEEEEE, NIE JARAJĄ MNIE PAMIĘTNIKI WAMPIRÓW ANI TROCHĘ. TYLKO MOJĄ PRZYJACIÓŁKĘ. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolczyki w kształcie piłek do siatkówki są zajebiste :) ahahhaha <3 Pamiętniki wampirów ? MOJA KUMPELA JEST MEGA FANKA :) ahahaha :)
    Ostatnio dostałam 2 z niemca więc nieciekawie :) Ale jakoś leci :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje kolczyki to po prostu ...
    Fajne są te z Twoim imieniem ;D


    Kamila Cz.

    OdpowiedzUsuń
  9. A co do ocen to już 1 z niemca na moim koncie ;DD


    Kamila Cz.

    OdpowiedzUsuń
  10. aaaa kolczyki 'listkowe' <3 suuuper :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No to będziemy dawać czadu na gitarze (: nie moge się doczekac aż gitare będe miała!

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej. Fajne kolczyki, fajna notka ,fajny nagłówek i fajna tapeta na laptopie :)
    BieberFever1a

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnee masz kolczyki ;d
    Najlepsze te w kształcie piłek do siatki <3

    OdpowiedzUsuń