czwartek, 15 września 2011

empik coffee

Hej! Co tam, jak tam? Wczoraj nie było notki, ale wczorajszy wieczór spędziłam na "wałkowaniu" współrzędnych....południki, równoleżniki i inne zgrozy. Wczorajszy dzień spędziłam dość miło, bo byłam na zakupach, ale niestety przed samym wyjazdem moja mama oznajmiła, że jedziemy na zakupy dla niej, nie dla mnie, hehe. Co czym, kupiłam sobie kolczyki - srebrne piórka i takie gumkowate opaski na włosy - na treningi.
Moja mama kupiła sobie dwie, prześliczne pary butów, które sama bym z chęcią nosiła! A jeżeli chodzi o to co mi się podobało, to szczególną uwagę przykuła u mnie bluza z Simpsonem w Housie i Martensy (buty) też w housie, love it! Mam nadzieję, że z czasem je nabędę! A no i na kawce w Empik Coffee byłam, oh, ah, eh. W dupę, kocham kawę. I jak bym mogła to od dzisiaj bym zaczęła ją pić...no moim faworytem to akurat cappucino jest, mało kofeiny ma. Ale ta kawa była przepysznaaaaa, aaaaa. Serio! Czekam nieustannie na moment, kiedy odwiedzę Starbucksa! Strasznie mnie jara ta kawiarnia, a kurde do najbliższego Starbucksa mam... 100km.
A no i... moje "śmieszne" okulary rozmiaru "małego" przyszły! Fajne są, podobają mi się, mojej mamie też, haha!
Wiecie co? Nie mogę się doczekać weekendu, spania, spania, spania. Jakie to jest dziwne, że spanie jest takie zarąbiste, co nie?!

outfit wczorajszy:

Haha, jaki kozak ze mnie w tych okularach :o
A na kolacyjkę mama zrobiła mi i Pince.... kukurydzę przepyszną, haha! Omfg, jaka dobra!




i te inne, też wczorajsze:








MUSIC:
Jest teledysk do Just A Friend - Jasmine Villegas, uwielbiam tę piosenkę. Teledysk też spoko, taki "nastolatkowy".:



A tu coś na deser - screeny z tego serialu, z tego odcinka męczą mnie na kwejku długi czas! Was na pewno też! Przedstawiam wam Pana Dariusza, haha! I Panię Karolinę!




NIGDY W ŻYCIU DO CZĘSTOCHOWY, AMEN

haha, SPÓJRZCIE W PRAWO ILE MAM ODWIEDZIN BLOGA - CHORE PO PROSTU! KOCHAM WAS.

9 komentarzy:

  1. Dużo tych odwiedzeń . Szybko ta liczba ci rośnie . ;D
    Fajne masz te okularki. ;)

    Klaudia. xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Omg . DaruŚśś . ;) <3

    OdpowiedzUsuń
  3. hahahahahahahaha !!! Trudne Sprawy mnie rozpierdalają !!! :P :P

    Ahhh... Tak ja już też sie nie mogę doczekać weekendu . Spaaaanko ♥ ♥ ♥ to coś co Olcia lubi najbardziej :P ♥ haha
    Ola Z.

    OdpowiedzUsuń
  4. uzalezniam się od tej piosenki JV :D fajne masz te okularki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahahaha jest i Dariusz ;DD
    Tak poza tym to super blog i fajne okularki :P

    Katie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba wiem jakie buty ;) takie brązowe jakby? mierzyłam 4 razy conajmniej i ciąglę się nie mogę zdecydować :D fajne okulary, tym razem w jakimś ludzkim rozmiarze xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Musimy kiedyś razem pojechać do empik coffee . :) ! Mmmm. ta nasza kukurydza .

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak, a ty mówisz że nikt nie czyta twojego bloga. ;)

    OdpowiedzUsuń