sobota, 17 września 2011

m e m o r i e s.

WITAM was dzisiaj po raz drugi, nie mam co robić to napiszę dzisiaj drugą notkę, powrócą do przeszłości :)
Piszę tę notkę z kompa i strasznie mi zamula internet, asz... no ale, do laptopa się już przyzwyczaiłam i dziwnie się literki na klawiaturze wystukuje, tak "grubo i ciężko" haha, ale ja i tak preferuję komputerową klawiaturę.
Dzisiaj zastanawiałam się z Pinką, co by tu kupić sobie nawzajem na święta... ja już pomysł mam co dla Pinki kupić, ale nie wiem czy wypali...jeszcze czas jest! Oh, święta już zaraz, koncert RiRi już zaraz - love it.
Ale przejdźmy do tematu notki - memories! Ale ja kocham wspominać, wiecie? Wczoraj wydrukowałam z 8 zdj. z tych wakacji i chcę jeszcze więcej i zastanawiam się czy by to w Rossmanie nie powywoływać. Uwielbiam przeglądać zdj. świetna pamiątka, nosząca w sobie świetne wspomnienia... mam tyle zdj. fajnych na kompie (które uzbierałam przez całe życie), że się to w głowie nie mieści...tyle folderów! Pododaję kilka:























































































































... oglądam te zdj. i po prostu LEŻĘ! 
Tyle wspomnień, wspomnień, wspomnień!
Kocham Was wszystkich na tych zdj. co są! ;)

BUZIAKI!

PS Ej, przez te nagłówki na blogu po prawej zamula wam komputer?




6 komentarzy:

  1. kurwa! ale mi komp zamula -,- jedy za dużo tu tego .. ale kit, fajne fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super zjęcia, najlepsze w okularach i to ostatnie jak się ciągniesz po podłodze xD a miałyśmy wtedy wrażenie że jesteśmy już taaaakie dorosłe .. ! :D weź bluzkę na jutro !

    OdpowiedzUsuń
  3. nie zamula. :) świetne zdjęcia. :) buźka, Estera.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi nigdy nie zmuliło lapka na twoim blogu ;D KOCHAM każdy nagłowek, każde zdanie i każde zdjęcie na tej stronce !!!!
    Buziole !!! ;* :* :* :*
    Ola Z.

    OdpowiedzUsuń