wtorek, 11 października 2011

miley's outfits

Hej! Jak tam w szkole? Ja dzisiaj normalnie koks kozacki jestem - jedyna dostałam 5 z kartkówki z polaka, z Biblii! Normalnie jedynaaaa, ale czułam się wyjątkowa, haha, chociaż raz oceną zaświeciłam, haha ;)
A no i 3- z geografii, no ale życie, kurcze. Stawiam na swoje, obiecuję oficjalnie, że pod koniec roku szkolnego moja mama będzie szła odebrać świadectwo z czerwonym paskiem, jesteście świadkami, że tak obiecuję!
A co do dzisiejszej notki - Miley i jej styl. Jest to chyba moja największa inspiracja modowa. Uwielbiam jej styl, jest na pewno kontrowersyjny, nie taki jaki noszą wszyscy, czyli to co lubię. Miley stawia na inne, luźne, "potargane na wszystkie strony" jak ja, haha. Prawie codziennie otykam się na tumblr.com o jej outfity, zdjęcia wytropione przez papsów i zawsze zwracam największą uwagę na to co ma na sobie...i na to co trzyma w rękach, haha - klucze, iphone, blackberry, psa i kawę ze Starbucksa przeważnie... (oj, pojemne ręce to ona ma, haha). Mam dla was sporo zdjęć, wszystkie wytropione przez papsów:

 




















Ale dzisiaj mam leniwy dzień, nic nie robię praktycznie, zaraz tylko ogarnąć lekcje i cały dzień minął...oj, ale ja lubię takie dni! ;)

WSZYSTKO W WASZYCH RĘKACH! GŁOSOWAĆ MOŻNA RAZ DZIENNIE!!
 

3 komentarze:

  1. OGLĄDAM TWÓJ FILMIK JUŻ KTÓRYŚ RAZ I ZA KAŻDYM RAZEM MYŚLĘ TAK SAMO (: .
    WIESZ CO MOŻE CI UTRUDNIĆ WYGRANĄ ? LOL , NIE CHOWAJ SIĘ TAK ZA TYMI WŁOSAMI ! x dddd

    OdpowiedzUsuń
  2. dziwne bo ja też zawsze patrze na jej ubranie i na to co ma w rękach :D haha pojemne je ma, to fakt :D powodzenia jeszcze raz!

    OdpowiedzUsuń
  3. mieszkasz we Fromborku ? Fajnie ja w Elblągu ;D mój twitter to @kamila199603 ;)
    a co do notki ... też uwielbiam styl Miley .. hahaha tak też mam takie zboczenie i zawsze patrze na jej ręce ;D

    OdpowiedzUsuń