niedziela, 26 lutego 2012




Wybaczcie, że filmik na początku ale nie mogłam go na końcu dodać.. przez to głupie konto Google... pfff. A teraz czas na zaprezentowanie naszego filmiku dla tych, którzy jeszcze nie widzieli... Nie bierzcie tego na poważnie... Jesteśmy młode, głupie i mamy głupawki... czasami. I... gościem specjalnym w filmiku była moja mama, która z wielką chęcią w nim wystąpiła i jeżeli chodzi o nagrywanie tego filmiku to nas wewnętrznie wspierała, haha. Ale nie chcielibyście zobaczyć jej miny, jak jej powiedziałyśmy, że do 4:00 w nocy montowałyśmy filmik, hehe. ENJOY.


Heja ludzie czytający ten post! Niedziela zbliża się ku końcowi, a ja żeby wybrnąć się jakoś od nauki i zająć wam czas czytaniem moich wypocin na tym oto blogu. Weekend miałam wolny i luźny z czym wiąże się obijanie i "nicnierobienie". Większość czasu spędziłam z mamą i z Pinką. Sobotę poświęciłam dla mamy i Pinki. Wybrałyśmy się na little deser i na kawkę do restauracji. Było fajnie i miło, a za to wieczorem spała u mnie Pinka. Poszłyśmy spać właściwie o 4:00 w nocy bo od godziny 20:00 męczyłyśmy się ze montowaniem filmika, którego nazwa jest taka jak te 3 wytłuszczone słowa na górze notki. "Pracowałyśmy" nad tym filmikem przez tydzień. Codziennie dokładałyśmy jakieś scenki. Miałyśmy przy tym zabawy od cholery... chociaż i momentami to trzeba było się wysilić nad jakimiś scenkami. Na pewno będę to dobrze wspominać. Jeżeli chodzi o efekt końcowy, to obie jesteśmy zadowolone. Nie myślałyśmy, że aż tak się naśmiejemy przy oglądaniu jego. A jeżeli chodzi o: "Dlaczego go nagrałyście?" to po prostu dla zabawy. Pozdrawiam moją mamę, która w tym filmiku wystąpiła gościnnie!! Haha!! Pierwszą taką wersję- parodię nagrał Justin, Selena, Ashley Tisdale i więcej gwiazd... jakoś tak nas naszła wena na wygłupy. :)
A jeżeli chodzi o dzisiejszy dzień to nie robiłam nic specjalnego. Po południu przyszła do mnie rodzina. Wybraliśmy się na spacer, a następnie ja wbiłam do nich. Pod wieczór zaczęłam ogarniać temat pustyń (geografia). A jeżeli chodzi o wtorkowy sprawdzian z fizyki, to nawet o nim nie myślę, bo się boję...
KISS KISS. MIŁEGO PONIEDZIAŁKU ŻYCZĘ... 

Oglądacie dziś w nocy Oscary? Mi się nie chce wstawać...







10 komentarzy:

  1. ale wy jesteście ładne :o Co do filmiku to zajebisty :D leże na podłodze XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Hhahahaha! Nie no ja nie moge z nas .

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczne fotki ;)
    filmik boski

    OdpowiedzUsuń
  4. za to oscar sie należy haha <3 . A co do Call Me Maybe to - MISTRZOWSKIE :d

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobry filmik, dobry. Widać, że we From produkowany. ; )
    Fajne zdjęcia. ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Super filmik i super zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny filmik, no :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham ten wasz filmik :)
    Zapraszamy do nas gr8lifexoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. filmik to mistrz ! ale się naśmiałam :P

    OdpowiedzUsuń