sobota, 14 kwietnia 2012


Heja. Zacznę od tego, że jak znacie jakieś fajne komedie to prosiłabym, żebyście napisali je w komentarzu. Mam ochotę obejrzeć jakiś film tej nocy. Tylko żadnych horrorów. No ale dobra. A więc dzisiaj wstałam po godzinie 13:00 i spałabym dłuuuużej gdyby nie moja mama i pies, którzy się naradzili, żeby mnie obudzić... noooo ludzie, sobota jest! Jak się ogarnęłam to poszłam z mamą do babci. Oczywiście jak zwykle było gadanko babci - "czemu już idziesz? czemu nie zostaniesz u mnie dłużej? kiedy będziesz u mnie spać? czy ty mnie jeszcze kochasz? czemu mnie tak rzadko odwiedzasz? czemu nic nie chcesz jeść?" i takie tam gadanko... znacie to? Ale co jak co, mam najlepszą babcię na świecie i nie zamieniłabym jej na inną. Nigdy nie zapomnę jak w wieku 6 lat poszłam do babci, bo rodzice byli w pracy... po południu mnie odebrali i chyba nie powiedzieli babci, że mnie odebrali, a moja babcia chodziła z kanapką (dla mnie) w ręku i mnie szukała, haha. Albo jak poszłam kiedyś z rodzicami na grzyby i się fochnęłam na rodziców, że mi się już chodzić nie chce i uciekłam do babci... z lasu, haha. Jak wróciłam od babci to poszłam na spacer z Darią. Pogadałyśmy, poplotkowałyśmy. Jeszcze potem doszła Paulina. A na końcu poszłyśmy do mnie. Oglądałyśmy filmiki moje i Pinki, na których się wygłupiamy, hahaha. Ile tych filmików jest wszystkich.





























Jutro możliwe, że pojadę do kina na Titanica 3D, chociaż to jeszcze nie potwierdzone. Przydałoby się chociaż raz w życiu Tytanica obejrzeć, co nie? haha. Chociaż nigdy nie obejrzałam Titanica to jednym z moich ulubionych powiedzeń jest "...Tobie jest zimno?! to co mają powiedzieć ludzie z Tytanica?!" To na tyle, kbye. 

12 komentarzy:

  1. Ty uciekaj jak najdalej możesz i jak najszybciej ,bo ja zaraz cie zabije za przedostatnie zdjęcie!

    Ale dziwnie zamiast Pinka napisałaś Paulina , haha

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie widziałaś Titanica ;o ?
    no ja nie wierzę, hahaha
    ja oglądałam go 500 razy i zawsze płacze xd


    Magda U.

    OdpowiedzUsuń
  3. SO HIPSTAH, BITCH.
    O JAAAAA ALE MASZ ZAJEBISTEGO FOTOGRAFA, O JAAAAAAA. ALE WIESZ NIEKTÓRYCH ZDJĘĆ NIE MUSIAŁAŚ PUBLIKOWAĆ D:
    OGÓLNIE TO FAJNE WYSZŁY, LANS NA TORACH I TATO JESTEM NA KAWIE U CHRZANA ZAWSZE COOL.
    EJ, A JA DOPIERO ZAUWAŻYŁAM, ŻE JAK JEST TO ZDJĘCIE CO IDZIEMY PO TORACH Z PINKOM, TO TAM Z TYŁU PO ŚRODKU KTOŚ JEST I NAS OBSERWUJE DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD: I'M SCARY MOM.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia! :) i fajna kurtka jeansowa :DD

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna notka i cudowne zdj. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zajebiste zdjęcia, i tee pomarańczowe cosikk :P. ale bez kitu nie oglądałaś nigdy titanica? :O

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow Świetne Fotki, a tak poza tym gdzie kupiłaś te ogrodniczki bo wszędzie ich szukam i nie wiem gdzie mogę takie kupić @AnnLPLJB

    OdpowiedzUsuń
  8. Też nigdy nie oglądałam Titanica xdd Pisałaś o komediach, więc : Kac Vegas 1 i 2, Pamiętnik Księżniczki 1 i 2, American Pie, Miss Agent, The Holiday, Szkoła Uczuć, Kopciuszek (są co najmniej 3 do wyboru. Ja uwielbiam ten z Seleną Gomez, z Lucy Hale i z Hilary Duff <3 ).. Nie wiem co jeszcze.. Jak sobie jeszcze jakiś fajny film przypomnę to napiszę :))

    OdpowiedzUsuń
  9. No coś ty ! Nigdy nie oglądałaś Titanica ?!?!?!? ;O Takiego kultowego filmu ?!?!? no!no! to się musisz poprawić :P Film jest przepiękny i bardzo wzruszający ♥ Jest 3 na liście moich ulubionych filmów :)

    zdjęcia wyszły super ! :D ♥ NAJ jest pierwsze ;)
    no i ten teges też nie znoszę po lesie chodzić :P to znaczy jak na jakiś krótki 20min. spacerek to i owszem ale jak mam się pierdolić po jakiś krzakach, bagnach i korzeniach przez pare godz. to NOOOOO WAY !

    pozdrawiam
    niewyspana Ola :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. http://www.facebook.com/WeAreBelieberForever polubicie?

    OdpowiedzUsuń