piątek, 4 maja 2012

i dunno about me +50 000

Hej. Jak tam majóweczka? Pogoda u was wciąż się trzyma? U mnie od dzisiaj się już nie trzyma -jest brzydko i pada deszcz. Moje jutrzejsze plany to urodziny Pinki i mam nadzieję, że pogoda dopisze, bo miał być grill. Mam nadzieję, że wszystko wypali. A jak ja spędzałam majówkę przez ostatnie kilka dni... Spacery, spacery, grill i chill. Bardzo bardzo szybko zleciało tyle dni wolnego. Niby to 9 dni, a do końca już tylko 2. No niestety. A co do grilla to miałam z rodziną. Cały dzień z nimi przesiedziałam (dziwne haha). Zwykle na grillach rodzinnych po godzinie mówię "Mamo, mogę już iść?". Wczoraj byłam na długim spacerze z Darią. Byłyśmy m.in na kawce pod wieżą wodną w przepięknej kawiarni, w której jeszcze piękniej pachniało kawą i ciastami. Dziwne... zawsze się mówi, że jest tam najlepsza kawa we Fromborku, a ja tam byłam pierwszy raz. Nie no, nie to żebym kurde była jakąś wielką fanką kawy czy coś. Przedwczoraj dzień spędziłam standardowo cały z Pinką. I normalnie muszę zacząć przyzwyczajać moje nogi do noszenia balerinek, bo mam całeeee poobdzierane. Ale ja marudna jestem. No ale teraz coś bardzo bardzo bardzo pozytywnego czym jest.... ponad 50 000 wyświetleń mojego bloga!!! Dziękuję wam kochani! Jestem mega podekscytowana, że aż tyle razy wyświetlano mojego bloga - wow! Fajnie wiedzieć, że jest dla kogo pisać te notki.



















Mam jeszcze duuużo zdjęć z wypadu z Darią, więc od razu kiedy skończę pisać tą notkę to wezmę się za następną, w której będzie dużo zdjęć, więc czekajcie :)
Miałam poodpowiadać na pytania, które mi zadaliście, co prawda nie było ich dużo, no ale na to co było to odpowiem:
czy twoje beats'y są orginalne?skąd je zamowiłas i ile kosztowały ??
Tak, są oryginalne. Dostałam je od rodziców jako prezent na święta. Dokładnie nie wiem ile kosztowały, ale tak około 1400zł.

prowadzisz jeszcze jakieś blogi? :*
Nie, nie prowadzę żadnych blogów oprócz tego. To mój pierwszy blogspot. Co prawda pierwszego bloga (fotobloga) założyłam w 2kl. podstawówki i ogólnie to tych blogów miałam miliony to do dnia dzisiejszego przetrwał jeden i to o Justinie, ale go już nie używam. - bieberninja.fbl.pl

Hej ,wiem że farbowałaś końcówki włosów,czym?
Końcówki farbowałam tonerami. Zamawiałam je u fryzjera, ale z tego co się orientuję to są one też dostępne np. na allegro. 

Jesteś z nad morza?
Nie, nie mieszkam nad morzem. Mieszkam nad brudnym, ochydnym, zielonym, śmierdzącym zalewem.

Co sądzisz o Jedward? =:)
Co sądzę o Jedward... hmmm. Nie znam ich tak dobrze, żeby ich oceniać czy komentować, ale przede wszystkim - mają pomysł na siebie i wiedzą jak to wykorzystać. A no i są przystojni. ;)

To by było na tyle jeżeli chodzi o pytania. Jeżeli macie jeszcze jakieś pytania to śmiało pytajcie w komentarzach.  A muzycznie dzisiaj nic innego jak teledysk Justina do piosenki Boyfriend. Dla mnie nic dodać nic ująć. Chociaż Justin trochę pomieszał z tym teledyskiem, to efekt jest świetny. Oglądam ten teledysk i oglądam i przestać nie mogę. Fajnie jest sobie tak na chwilę powrócić do przeszłości i przypomnieć sobie jak to się kiedyś codziennie po szkole oglądało teledysk do Baby. Można powiedzieć, że Justin dorastał na naszych oczach. I wiecie... należę do tych osób, które śmiało mogą powiedzieć: i've been a fan since his first video and will be a fan until his last video.


Trzymajcie się i... jak chcecie to czekajcie na następną notkę, która pojawi się za kilka minut. Będzie mało treści i dużo zdjęć. Buziaki.






3 komentarze:

  1. skąd jesteś? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem faworytką koronkowej bluzeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna koronkowa bluzka, gdzie kupiłaś? :D

    +gratulujemy wyświetleń :*

    OdpowiedzUsuń