czwartek, 23 sierpnia 2012

fueling the imagination

Lato ucieka mi przez palce. W powietrzu już coraz bardziej czuję jesień. Nic nie poradzę na to, niestety. Zostaje mi tylko czekać na kolejne lato za rok. Dzisiejszy dzień należał do tych zwykłych i przeciętnych. Po południu przyszła do mnie Pinka na bananowego szejka. Później poszłam na spacer z mamą, a jeszcze później znowu spotkałam się z Pinką. Siedziałyśmy na ławce na molo, na której długo nie wysiedziałyśmy przez wiatr. Wieczór zarezerwowałam sobie na bieganie z Iśką wokół orlika. Chyba miałam dzisiaj "spadek mocy" bo po 7 kółku ledwo żyłam. No ale tak łatwo się nie poddałam i zrobiłam 9 lub 10 kółek, like a boss. Już kilka razy w te wakacje chodziłam do piekarni po chleb (zawsze chodzimy po bułki a wracamy w chlebem haha) i tak też było dzisiaj. Około 22:00 poszłyśmy po bułki i.... wróciłyśmy z bułkami, a nie z chlebem, jak to zawsze bywało! hurra! Dobra, ja już nie nudzę. Zostawiam was ze zdjęciami z dzisiaj. Enjoy. Swag.












Zostawiam was z Riri i Drake'm. Może niektórym przypadnie do gustu. YOLO.

A ja może wezmę się za jakiś film (?). Hmmmm... poszperam coś w internecie. Bye!! :)

29 komentarzy:

  1. bieganie bieganie :D witaj w klubie ! też biegam dzisiaj udało mi się tylko kilka kółek zrobić ;p braki w motywacji hah . ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. niestety to co dobre szybko sie konczy..:/ :)

    kawkas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też już coraz bardziej czuję jesień.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog. Zapraszam do mnie!
    http://coffeewithoutcaffeine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna koszula! I włosy <3 osobiście ponad orliki wybieram teren, ale podziwiam za samozaparcie, ja zbieram się i zbieram a biegać dalej nie poszłam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. mm, uwielbiam bananowe szejki :))

    OdpowiedzUsuń
  7. bananowe szejki<3
    fajną masz czape!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja padam po dwóch kółkach na stadionie, a kiedyś robiłam bez problemu ponad 6. Masakra :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomysłowe zdjęcia ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie wciąż jeszcze bardzo letnie, cieplo i slonecznie.
    Super spodnie

    Pozdrawiam cieplo
    Cleo-inspire

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz rację, powietrze jest już takie jesienne! :<

    OdpowiedzUsuń
  12. Powietrze i pogoda jest jesienna. Od rana pada deszcz. ;/
    Świetne zdj. ;)

    *Zapraszam na rozdanie. :p

    OdpowiedzUsuń
  13. gdzie kupiłaś czapkę ??

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę tak długich włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne włosy :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie - blog z inspiracjami z całego świata, każda znajdzie coś dla siebie :)

    http://fashionwonderlandforever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Czapkę dostałam od taty. Jest ona firmy "obey". - PaliStory

    OdpowiedzUsuń
  17. jak długo zapuszczałaś włosy? ^^
    mi na myśl o tym, że niedługo będzie zima odechciewa się żyć -.-'
    obserwujemy? c:

    OdpowiedzUsuń
  18. boskie fotki :3

    OdpowiedzUsuń
  19. Twarzowa czapeczka:) Teraz mam ochotę na szejka bananowego;) Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej :) Fajny blog :) Masz może ochote zaobserowować siebie nawzajem ? Jeśli tak to zapraszam do mnie -> codziennie-karina.blogspot.com <- :) Jeśli dodasz się do obserwatorów zostaw mi link na swojego bloga w komentarzu żebym mogła Cię znaleźć, a ja się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. fajna koszula,ładne zdjęcia :)
    Zapraszam na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  22. wlosy to ty masz cudowne ;)

    zapraszam do siebie ! ;)

    OdpowiedzUsuń