czwartek, 15 listopada 2012

the way you move


Hej! Witam po tygodniowej przerwie! Nie mam wam nic super-odlotowego do powiedzenia czy pokazania, haha. Jutro piątek i w końcu ten weekend! Nienawidzę czwartków ze względu na same ciężkie lekcje, a do tego dzisiaj mieliśmy 5 kartkówek i to pod rząd. A no i ten... od tygodnia nie mamy polskiego! O tak, możecie mi zazdrościć:) Zdjęć za bardzo nowych nie mam, bo w taką pogodę to tylko siedzieć i nic nie robić najlepiej. Ze względu na brak jakiś konkretnych zdjęć - zdjęcia z weekendu. :) A tak w ogóle to wspominałam wam, że zapisałam się na taniec country? hahahaha!!!












33 komentarze:

  1. jaki masz aparat :) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nikon D200 ale jeszcze nie umiem go za bardzo obsługiwać haha

      Usuń
    2. ale zdj już ci dobre wychodzą :) a tak wgl ładne zdj :)

      Usuń
  2. śliczne loki *.* naturalne czy czym robisz ? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na wieczór mama nakręciła mi na coś podobnego do papilotów

      Usuń
    2. Piękne zdjęcia, Pali! Z każdym postem jesteś coraz ładniejsza. Te loczki bardzo Ci pasują :-))

      Usuń
  3. Ale piękne włosy! Zakręcić takie długie i gęste włosy to wyzwanie! Wiem sama po sobie :)
    Urocza jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia :) Ale masz boskie włosy <3
    Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga, dodałam cię do obserwowanych ;>

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  5. to źle, kiedy jakiegoś przedmiotu długo nie ma, bo potem trzeba nadrabiać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eee tam. dzieki takiej dlugiej przerwie odpuscila nam sprawdzian z dziadów haha

      Usuń
  6. śliczne zdjęcia Pali :) i super wyglądasz w loczkach :D

    mogę prosić o follow back na TT? :*

    OdpowiedzUsuń
  7. zdjęcia jak najbardziej na tak i z ciekawości umieram skąd moro? :D
    Obserwuję by mieć wgląd na więcej! ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. Pinka nie pomyślałaś może nad tym by zrobic noitkę na temat jakie masz płyty ? Porobila bys ich zdjecia i bys mogła napisać co ci się w niej podoba itp ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wyglądasz, fajna kurteczka ;>

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój weekend niestety chyba będzie mega leniwy :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Jezusie jakie włóoooooooooooooooooooooosy!!!!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. your hair!! the curl is so pretty and fabulous! you look so pretty :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jakie ty masz włosy ;o zazdroszcze !

    OdpowiedzUsuń
  14. masz przecudne włosy ;)
    nie wiedziałam, że w ogóle jest coś takiego, jak taniec country, no ale można tańczyć wszystko ;d

    OdpowiedzUsuń
  15. przepiękne włosy *.*
    ja niestety przez tydzień nie miałam zajęć sportowych ; x

    http://lovnajka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. włosy *________*

    OdpowiedzUsuń
  17. Skad kurtka moro?

    OdpowiedzUsuń
  18. ale super ci w takich falach :) ja dzisiaj przy ksiązkach :(

    OdpowiedzUsuń
  19. fajnie wyglądasz, ładne włoski masz;dd

    OdpowiedzUsuń
  20. Sympatyczne zdjęcia :) Powiem, to co inni- świetne masz włosy ;)
    Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń