niedziela, 16 grudnia 2012

snow flurries

Cześć wszystkim! Jak dobrze pomyśleć, że to ostatni tydzień nauki i laba! Fajnie jakby nie robili nam już sprawdzianów, kartkówek.... *marzy*. Dzisiaj wstałam przed 10:00 i jakoś tak teraz w każdy weekend wstaję o tej godzinie. Aż dziwnie! Tak to zawsze wstawałam minimum o 12:00! Zdecydowanie ta zmiana robi mi na dobre, bo mam dla siebie więcej czasu i wcześniej chodzę z Pinką na zdjęcia, wtedy kiedy jest jeszcze jaśniej na dworzu. Dzisiaj porobiłyśmy zdjęcia i nawet nie było mi zimno. Jak sobie przypomnę jak marzłam tydzień temu to aż mi się teraz robi zimno! Później miałam jeszcze iść jeszcze na spacer, ale z powodu bólu głowy i rozleniwienia nigdzie nie poszłam. Pod wieczór porozwieszałam z tatą lampki w moim pokoju. Pokój wygląda naprawdę uroczo i po świętach wcale nie mam zamiaru ich zdejmować!!!









30 komentarzy:

  1. Ładne zdjęcia .. :)

    Zapraszam do mnie
    nikola-nikolaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój pokój wygląda magicznie !!! ;)
    Zapraszam na opowiadanie o JB ;) storywithjustinbieber.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie to urządziłaś z tymi lampkami. Ja u siebie w pokoju mam święta cały rok. Bardzo fajna ozdoba i nadaje takiego uroczego klimatu pomieszczeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ojej *.* jaka piękna stylizacja! *.* zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładna torba a pokój rzeczywiście klimatycznie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie wyglądasz. Torba jest świetna! A pokój przyozdobiony lampkami prezentuje się bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. luz, niedługo odpoczniesz od kartkówek ;) fajną masz czapę i super udekorowałaś pokój! podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. takie lampki od razu stwarzają taką przyjemną atmosferę<3

    OdpowiedzUsuń
  9. super podoba mi sie;) lubie takie zestawy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja niestety nie mam co marzyć-w piątek ostatni sprawdzian w tym roku

    OdpowiedzUsuń
  11. boska torebka;] I masz cudowne włosy;d ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. jejku wyglądasz ślicznie! wszystko białe i ciemna kurtka- super odcina się na śnieżnym tle <3
    podoba mi się!
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Oo dodalas moje "tworcze " zdjecie torebki, haha
    Slicznie wyglada pokoj:)

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowny, magiczny pokoik! aż chcę się w nim siedzieć z kubkiem gorącej herbaty <3

    Magda

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie,jestes poprostu booska <33 A gdzie kupilas ta sliczna torebkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. torebka jest kupiona we włoskim butiku, żadnym firmowym.

      Usuń
  16. I really like this <3 beautiful pictures!


    X Jenny
    Rocknrollerr.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Amazing post! You are Beautiful!!!!! :)
    Would you like to follow each other? :)

    http://www.facebook.com/estilohedonico
    http://estilohedonico.blogspot.pt/

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  18. Amazing post! You are Beautiful!!!!! :)
    Would you like to follow each other? :)

    http://www.facebook.com/estilohedonico
    http://estilohedonico.blogspot.pt/

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  19. torebka *.*
    magicznie się zrobiło w twoim pokoju ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. świetną masz torebkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna torebka i piękny pokój :)

    Pozdr,
    VinciaXS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. przepiękna torebka z ćwiekami <3

    OdpowiedzUsuń
  23. torebka boska! :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne zdjęcia :)


    whereareyouparadise.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń