wtorek, 13 sierpnia 2013

seaside weekend

Cześć wszyscy! Ostatni weekend spędziłam w nadmorskich klimatach, a dokładniej to w Krynicy Morskiej. Jak byłam mała, to jeździłam tam w lato co rok z rodziną do domków letniskowych i do dzisiaj pamiętam, że było super. Niestety w weekend pogoda nie była najlepsza, no ale zawsze mogła być gorsza. W niedzielę było słoneczko i pomimo wiatru, i tak wybraliśmy się na plażę. Ile narodu tam było wohoho! Jak już pisałam, pogoda była średnia, a cała plaża była zapełniona. Pierwszego dnia spacerowałam po Krynicy i razem z Patrycją wszystkie drobniaki przepuszczałyśmy na airhokeja i samochodziki. Drugiego dnia spacerowałyśmy po okolicach plaży i wynajęłyśmy samochodzik (podobny do takiego jak się jeździ po polach golfowych) i oglądaliśmy okolice. A no i trzeciego dnia z samego rana wsiadłyśmy na statek, no i do domku. Super spędzony weekend! Za niecałe dwa tygodnie wyjeżdżam z przyjaciółmi.... nawet nie wiem gdzie ja jadę tak naprawdę haha! Będziemy gdzieś przy Zalewie Wiślanym przez pięć dni w ramach projektu szkolnego, ale w nawet nie za bardzo wiemy co jak i gdzie haha! Jutro jest spotkanie, także wszystkiego się dowiem. Nie ukrywam, że nie za bardzo chce mi się tam jechać, tym bardziej że w tych dniach jest TopTrendy w Sopocie, a tak to była możliwość, żebym sobie do Sopotu pojechała. No ale trudno. Pojutrze we Fromborku odpust, ale ja raczej po mieście spacerować nie będę, bo idę tego dnia na ślub i dalej nie wiem w co mam się ubrać. Huh. Znając siebie, to pewnie sukienkę wybiorę pojutrze przed wyjściem.

Dzisiejsza pogoda deszczowa i ponura, także najlepszym pomysłem na taki dzień jest telewizja i kanapa haha! A w ogóle to ogarniacie, że już zaraz koniec wakacji?! Toć dopiero co one się zaczęły... eh. Na samą myśl o szkole robi mi się niedobrze. Wy też tak macie? Buziaki xx

7 komentarzy:

  1. zajebiście byłaś ubraana

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestes sliczna i twoja kolezanka tez <3

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia... hehe no do szkoły niestety trzeba iść :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super pies *.* Nie chcę mi się do tej szkoły :/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna bluzka ! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. nawet mi nie przypominaj, ze szkola is coming..... :<

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz śliczne i długie włosy ;*

    http://weronika-bloq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń