poniedziałek, 30 grudnia 2013

2013 the best of

Cześć kochani! Macie plany na sylwestra? Spędzacie go ze znajomymi? Ja jeszcze nie wiem, ale raczej spędzę go z przyjaciółką. W związku z końcówką roku, postanowiłam zrobić post z najlepszymi momentami w 2013 roku. Był to dla mnie jak najbardziej dobry rok. W tym roku spełniło się moje największe marzenie, jakim było zobaczenie na żywo Justina... i to dwukrotnie! Dużo innych ciekawych rzeczy się w tym roku wydarzyło, więc wybrałam kilka najlepszych! Jeśli wchodzicie na mojego bloga już od dłuższego czasu, to wszystkie te momenty już kojarzycie, lecz stwierdziłam, że są one warte przypomnienia!

Koncert Justina w Polsce! 
Po dziewięciu miesiącach po tym koncercie, dalej nie wierzę, że widziałam go na żywo! 25 marca to chyba najlepsza noc w moim życiu! Zobaczyłam go na żywo, jak i spotkałam również wiele innych osób, z którymi mam tylko kontakt przez internet. Oj... chętnie cofnęłabym czas do tamtego dnia!


Opener Festival i spotkanie Rihanny na plaży w Sopocie!
Huh! Kolejne wydarzenie, w które dalej nie mogę uwierzyć. Spotkanie Rihanny na plaży, a potem jej koncert w ramach Openera. Było świetnie. Całkiem przypadkiem okazało się, że Rihanna jest na plaży całkiem niedaleko mnie. Po jakimś czasie zrobiło się tam małe zamieszanie i Riri zaczęła opuszczać plażę. Mi się udało iść koło niej! Jeny, byłam tak blisko niej, że aż ją dotykałam. Mogłam tyle rzeczy do niej powiedzieć... ale z tego szoku nagle jakbym zapomniała angielskiego haha! Był to mój drugi koncert Rihanny i mam nadzieję, że nie ostatni!



Koncert Justina w Sztokholmie!
Pod koniec kwietnia poleciałam do Szwecji, aby znów zobaczyć koncert Justina. Jeny... kolejne wspomnienie, do którego tak bardzo chciałabym wrócić. Koncert, czekanie na Justina (i Selenę, bo też tam była) pod hotelem, spotkanie Alfreda i Kennyego w sklepie odzieżowym... I miss this!


Moje zdjęcie w albumie Honey - Million!
W kwietniu wyszedł album Honey. Wzięłam udział w konkursie, w którym trzeba było wysłać swoje zdjęcie z napisem Million. Udało mi się! Moje zdjęcie można zobaczyć w książeczce znajdującej się w środku płyty!



Koncert Meli Koteluk!
Jak czytacie regularnie mojego bloga, to pewnie wiecie, że jestem ogromną fanką Meli Koteluk. Uwielbiam jej piosenki. W sierpniu byłam na jej koncercie. Po koncercie udało mi się wejść za kulisy (tylko dlatego, że ochroniarze myśleli, że jestem fotografem) aby zrobić sobie z nią zdjęcie i zamienić kilka słów. 


Spotkanie MAFFASHION na plaży w Sopocie!
Uwielbiam czytać blogi polskich blogerek modowych. Zdecydowanie do jednego z moich ulubionych blogów należy blog Maff. W lipcu całkowicie przypadkowo spotkałam ją na plaży w Sopocie. Podeszłam do niej i spytałam, czy mogę z nią sobie zrobić zdjęcie. Jest bardzo miła i kochana. Cały czas się uśmiechała i bardzo się cieszyła, jak powiedziałam, że czytam jej bloga od bardzo bardzo dawna. 


Wymiana uczniowska na Litwie!
Pod koniec września uczestniczyłam w wymianie uczniowskiej. Pojechaliśmy na tydzień na Litwę i mieszkaliśmy w bardzo małym miasteczku. Codziennie coś robiliśmy, tworzyliśmy lub zwiedzaliśmy. Bardzo zaprzyjaźniłam się z wszystkimi Litwinami, którzy uczestniczyli w tym projekcie. Do dzisiaj utrzymujemy kontakt po przez internet! :) Nigdy nie zapomnę wyjazdu na Litwę. Bieganie w mokrych włosach po podwórku, skakanie w nocy na trampolinie, zepsucie drzwi do łazienki, dodawanie śmietany do zup, kupowanie okropnych szampanów za 3 lity... tęsknię za tym! 



To na tyle! Ja wam życzę udanego sylwestra i szczęśliwego nowego roku! Macie jakieś noworoczne postanowienia? Jeśli tak, to piszcie w komentarzach. Chętnie poczytam! Bye! Nowa notka w 2014!


43 komentarze:

  1. kurde, takiego roku to pozazdroscic tylko <3 szczegolnie to z Rihanna ;3 wow, mega : D dasz bloga tej Maff?
    kliknelam w sheinside przy okazji :)

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Woow ale działo się u ciebie w tym roku. Starsznie ci za zdroszcze koncertów ale chyba najbardziej koncertu Justina w Polsce <333 .
    Życzę ci abyś w 2014 roku jeździła na więcej koncertów i żebyś spełniała marzenia <33

    szalonazduna23.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dobrze wspominam :) nawet bardzo dobrze, po prostu wypadło mi to z głowy

      Usuń
  4. rewelacja!
    http://rozaliafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze! Rok pełen wrażeń!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ja ci zazdroszczę tego roku, widziałaś Justina AŻ 2 razy, a ja nie miałam okazji zobaczyć go ani razu ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. O Boże.. Niesamowity rok !! Pozazdrościć, nie mój styl muzyczny, ale i tak.. ahh ogromne wrażenie! Ja w tym roku byłam jedynie na koncercie Billy Talent i Wonder Years, ale ten rok zapowiada się lepiej..
    alesinsane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. dużo się działo! zazdroszczę spotkania maff ;) życzę jeszcze lepszego 2014 roku

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietnie udany rok za Toba kolejny napewno bedzie jeszcze bardziej udany ;)
    bezxpomyslu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Łał miałaś na prawdę zwariowany i bardzo ciekawy rok zazdroszczę!
    No i JUSSSSTIN!!!! :)

    Podoba mi się twój blog i będę zaglądać częściej-obserwuje!
    http://alma-del-juego.blogspot.com/

    Ps.kliknęłam w baner tak jak mnie prosiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne zdjęcia, zazdroszczę tak udanego roku!
    Poklikałam w baner!
    http://magdelaj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ile bym oddał, żeby spotkać Rihannę ♥ Widać, że Twój rok był udany! ^

    Zapraszam do siebie: Matt And Albums

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale byłaś blisko RiRi! <3 aaa, zazdroszczę:* dodałam bloga do obserwowanych bardzo podobają mi się zdjęcia, które dodajesz do postów :) Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne zdjęcia i niesamowite wspomnienia :-)
    Dziękuje za odwiedziny :-)
    Kliknęłam w baner

    Pozdrawiam

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz twitter? Jak tak do podasz link ? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jejuuuu bardzo zazdroszczę Ci koncertów Justina! :( Ja niestety nie mogłam być na żadnym koncercie._. mimo wszystko, gratuluję Ci Tych wszystkich wydarzeń ! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne zdjęcia, widać, że 2013 był udany :)

    klaudynabiel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. OOoo wiele osób spotkałaś :) zazdroszcze

    http://sunsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Łoł, co nieco pooglądałaś na żywo ;) super ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ojej! Spotkałaś naprawdę masę świetnych ludzi... Zazdroszczę! <3 Ja z blogerek spotkałam Fashionelke :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale miałąś cudowny rok!
    Zazdroszcze Ci
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajnie że spełniłaś w zeszłym roku swoje marzenia :) oby w tym tak samo zostały spełnione kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. jejku ale Ci kochana zazdroszczę! :)
    Naprawdę rok pełen wrażeń, a pewnie jeszcze nam tutaj wszystkiego nie wypisałaś :))

    OdpowiedzUsuń
  24. O wow mialas zwariowany pozytywnie rok ;) tylko pogratulowac i zyczyc by ten przyszly byl jeszcze bardziej pelen wrazen :)

    Moze obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Looks like you had an amazing year ^^
    xoxo

    Novelstyle

    OdpowiedzUsuń
  26. no no - fantastyczny rok oby kolejny byl rownie ciekawy a nawet ciekawszy <3 spełnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  27. kurczę, tyle osobistości w jednym roku... zazdroszczę! :)

    +obserwujemy?
    http://atoniics.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Miałaś super rok ♥ Zazdroszczę ♥ ! Obserwuję. www.moja--historia.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Naprawdę zazdroszczę tych wszystkich osób <3 miałas wielkie szczęście !
    Zapraszam --->http://firsttendayy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. ciekawa notka ,nawet bardzo jest na czym oko zawiesić będę wpadać o wiele częściej ,też kocham Justina <3
    zapraszam do mnie http://goodaay.blogspot.com dopiero zaczynam przydał by się komentarz kogoś z większym doświadczeniem i stażem
    +ja już obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  31. Jej zazdroszczę Ci, spotkania tych wszystkich osób!
    Miałaś w porównaniu do mojego świetny rok. :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie

    http://swiatgalaxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. ale Ci zazdroszczę... :) naprawdę cudowny dla Ciebie był 2013 :)
    obserwujemy wspólnie? jak tak to zacznij a ja się odwdzięczę :))

    Loszi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. O jejciu jakie świetne zdjęcia :o

    ps. Chcesz by Twój blog został polecony u mnie na blogu?
    Wystarczy odwiedzić mojego bloga więcej informacji na końcu postu:)
    Zapraszam - http://vaaleriab.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Widzę światowa z Ciebie dziewczyna. :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Justin,Rihanna,Mela Koteluk,Maff.. kurde! szczęściara ! bardzo przyjemny blog, dobre zdjęcia !:D będę zaglądać częściej ;)
    www.flowingg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. boże ale z ciebie szczęściara :O Słońce zazdroszczę ci wszystkiego ale z drugie strony gratulacje :D

    http://wiktoriaaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń