poniedziałek, 9 grudnia 2013

nice monday

Heja! Dzisiejszy dzień był dość śmieszny i pozytywnie zaskakujący. Jak w każdy poniedziałek wstałam ledwo żywa i o siódmej rano miałam już wychodzić do szkoły. Przed samym wyjściem w całym mieście nie było prądu, ale stwierdziłam, że za kilka minut powróci także poszłam do szkoły. Prądu nie było, nie było, nie było... i w końcu o godzinie ósmej dyrektorka pozwoliła nam wrócić do domu! Ha! Marzenia się spełniają! Wróciłam ze szkoły i od razu poszłam "świętować" do Pinki te oto wydarzenie. Kawka, serial Carrie Diaries, czekolada, nowa piosenka Justina - i od razu słowo zaczynające się na "p" i kończące na "oniedziałek" brzmi przyjemniej! Nie mam pojęcia jak ludzie kiedyś żyli sobie wesoło uhahani bez prądu. Nie było go z dwie godziny, a ja z koleżankami nie wiedziałyśmy co mamy ze sobą zrobić! Niestety są też tego pięknego poniedziałku także minusy. Będzie trzeba ten dzień w szkole nadrobić w jakąś sobotę. Jutro zaczynają się trzy dni próbnych testów gimnazjalnych. Jak na razie się nie stresuję. Jutro jest human, czyli chyba moja najmocniejsza strona. Trzymajcie za mnie kciuki!
Przygotowałam dla was zdjęcia zrobione w ten weekend. Pierwsze w tą zimę zdjęcia ze śniegiem. Chyba w każdej możliwej notce podkreślam to, jak bardzo nienawidzę śniegu i zimna. Po zdjęciach poszłyśmy z Darią i Pinką się jeszcze przejść, a także na jakiś napój, żeby nas trochę ogrzał. Ode mnie dzisiaj na tyle. Ciągle pamiętam o pytaniach, które zadaliście mi w ostatniej notce (i dalej możecie zadawać). W najbliższym czasie postaram się je ogarnąć i jakoś je wykorzystać, tyle że jeszcze nie wiem do końca jak. Bye! Kiss! Trzymajcie się wszyscy cieplutko!

Ktoś z was również pisze próbny test gimnazjalny? ;) Napiszcie jak wam poszło!

6 komentarzy:

  1. super :3 zapraszam do mnie dopiero zaczynam :*
    http://mika-miiika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. jakiej firmy masz aparat? :)) +świetne zdjęcia :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Nam przełożyli próbne egzaminy, haha bo szkołę remontują:D i mamy w styczniu

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne zdjęcia ;)
    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz, bardzo ciekawa stylizacja!
    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/12/last-christmas.html
    http://www.youtube.com/watch?v=WtKKWIdF3cw

    OdpowiedzUsuń