środa, 15 stycznia 2014

cold and snow and freeze

Hey! Jak się macie wszyscy?! Ja jestem w dobrym humorze, bo wystawianie ocen na półrocze jak na razie idzie po mojej myśli, a także dzisiaj pocztą przyszedł mój nowy obiektyw do aparatu! Już nie mogę się doczekać wiosny i lata, kiedy to na podwórku pięknie i słonecznie i pogoda aż się będzie prosić żeby porobić jakieś zdjęcia! Nie przepadam za robieniem zdjęć w zimę, bo o 15:00 jest już ciemno, czyli zdjęcia też są ciemne i w dodatku bardzo marzną ręce jak się cyka foty. Wstawiam dzisiaj dla was zdjęcia z moim świeżo obciętym psiakiem z dzisiejszego spaceru z rodzicami, a także kilka zdjęć z domu.
Przy okazji chciałam wam napisać, że w tym roku biorę udział w konkursie "Blog Roku 2013" w kategorii Blogi Nastolatków. 30 stycznia startuje głosowanie smsowe. Byłabym wdzięczna jakbyście oddali głos-sms na mojego bloga, jeśli oczywiście uważacie, że na to zasługuję! Mam nadzieję, że w tym roku uda mi się wejść do pierwszej dziesiątki! To by było dla mnie naprawdę wielkie wyróżnienie. Kliknijcie w banner "blog roku" który jest po prawej stronie bloga, aby zobaczyć moje zgłoszenie do konkursu!

Także byłabym naprawdę bardzo wdzięczna, jakbyście po 30 stycznia wysłali jednego sms aby zagłosować na mojego bloga. Samo bycie w pierwszej dziesiątce to już ogromne wyróżnienie, a wygrana to już w ogóle spełnienie marzeń! Trzymajta się! xx

11 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia i zajebista stylówa. :D
    Pozdrawiam :)
    dizajer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo u Ciebie już śnieg :)
    Wybacz, ale tym razem piesek zabrał całą moją uwagę ślicznie go ubrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki słodki psiak <3

    lusiaa-lusiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. przesłodki piesek <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka to rasa???

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny blog. naprawdę zdjęcia mi się bardzo podobają. jesteś ładna i świetnie się ubierasz :) cieszę się, że zagłosowałam na twój blog. + Justin <3

    OdpowiedzUsuń