wtorek, 29 kwietnia 2014

black is the new black

Cześć, hej i czołem! Oficjalnie witam was z nowego miejsca zamieszkania! Aczkolwiek wciąż te same miasto, ten sam rejon... ulica nawet ta sama! Do przyjaciółki dalej mam "rzut beretem" a do sklepu jeszcze bliżej niż miałam wcześniej. Ha! Jeszcze nie do końca czuję się tu swojsko i domowo, no ale wszystko w swoim czasie. Powinnam napisać tą notkę w weekend, ale nie miałam weny. Zdjęcia w dzisiejszej notce mają już ponad tydzień, robione podczas spaceru z Darią. Rany, pogoda była taka prześwietna, że grzech w domu siedzieć. Przez ostatnie kilka dni jest tak pięknie i słonecznie, że aż czuć lato w powietrzu! Chwała Bogu jestem już po wszystkich testach gimnazjalnych. Uff! Jak dobrze, że już koniec formułki "zapamiętajcie to, bo to było kiedyś na teście gimnazjalnym i w tym roku też może być". Nie do końca jestem zadowolona z tego, jak mi poszło (zwłaszcza z przyrodniczych) no ale teraz zostaje tylko czekać. Jak wam poszło? Ja mam cichą nadzieję, że egzaminator sprawdzający moją rozprawkę z polskiego będzie tak zmęczony, że od razu wstawi mi maksimum punktów haha! Dalej nie znam jednej odpowiedzi, ale mam cichą nadzieję na 100%. Ja wam życzę wszystkim udanej majówki, a no i trzecioklasistom wysokich wyników! Mam dla was dzisiaj dużo zdjęć, ale robionych w dwóch innych miejscach. Bye loves!

Macie jakieś plany na majówkę czy też stawiacie na chill out? Ja zostaję u siebie w mieście. :)

5 komentarzy:

  1. Osobiście nie ubrałabym tego typu spódnicy, ale Tobie ona zdecydowanie pasuje;)

    OdpowiedzUsuń
  2. stylizacja nie za bardzo mi się podoba, ale jakie Ty masz cudne włosy <3 a jakie długie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawi mnie twój nowy pokój, bo tamten świetny miałaś. Możemy liczyć na pare fotek z nowego domku?

    OdpowiedzUsuń
  4. powinnaś opisywać swoje outfity, bo naprawdę masz bardzo dobry styl ;)

    OdpowiedzUsuń