środa, 9 kwietnia 2014

rockin my denim jacket

Hej! W końcu mam chwilkę żeby napisać dla was post. Siedzę sobie właśnie na brudnym stołku wokół setek części mebli i narzędzi i piszę dla was ten post. Od tygodnia nie mam wifi, dlatego też nie za bardzo mam jak prowadzić bloga. Na szczęście już w następnym tygodniu czeka mnie przeprowadzka, której już nie mogę się doczekać (głównie ze względu na wifi ha!). Mam nadzieję, że uda mi się jeszcze przed przeprowadzką napisać kolejny post tutaj. Nie lubię tak duuużych odstępów między notkami chociaż i tak nie piszę dla was tak często, jak chciałabym pisać. Może w nowym miejscu będę już pisać częściej?! Mam taką cichą nadzieję, że tak będzie.Przygotowałam dla was dzisiaj zdjęcia w ostatniego przepięknego słonecznego weekendu. Pogoda jest ostatnio taka cudowna, że normalnie żyć nie umierać. Nałożyłam na siebie swoją nową jeansową kurteczkę, którą dostała, od sheinside.com. Jestem w niej zakochana! Jak dla mnie ma ona klimat lat 80. Moja mama mówiła, że też taką miała... tyle, że jej ktoś ją ukradł na dyskotece. Mam nadzieję, że spodobają wam się zdjęcia. Ja teraz lecę do (aktualnego) domu i porobię kilka zadań na egzamin gimnazjalny. Huh! To już za dwa tygodnie. Jeszcze niedawno temu mówiłam "Pff jeszcze tyle czasu do egzaminu. Spokojnie wyrobie się z powtórzeniami" a tu już kwiecień. Im bliżej egzaminu tym bardziej się boję i chyba im bliżej tym mniej wiem haha. A wy, trzeciogimnazjaliści - przygotowujecie się? Jest stres? Piszcie jak jest u was. Może polecacie jakieś stronki z zadaniami? Przydałoby mi się przynajmniej poudawać, że coś powtarzam haha. Trzymajcie się! Do następnej xx

denim jacket: LINK

Ha! Nie pamiętam kiedy ostatnio miałam na sobie trampki. Praktycznie cały czas noszę czarne kozakopodobne buty. Nawet moja przyjaciółka nie wierzyła własnym oczom, że widzi mnie w trampkach haha. Trzymajta się wszyscy! 

5 komentarzy:

  1. gdzie się przeprowadzasz o ile można wiedzieć ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka świetna kurteczka !
    Idealnie ci pasuje ♥
    Masz świetne wlosy ;)

    Zapraszam do mnie;
    burgundychocolate.blogspot com

    OdpowiedzUsuń
  3. przyjemnie jest oglądać takie zdjęcia;)
    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń