wtorek, 5 sierpnia 2014

flower power

Hej wszystkim! Mam nadzieję, że miło spędzacie wakacje i się nie nudzicie! W tym roku trzeba przyznać, że pogoda jest taka, jaka w lato być powinna. Uwielbiam upały i słońce, dlatego też dość często chodzę na basen lub plażę. Kilka dni temu byłam z przyjaciółką na zdjęciach i jak na złość, akurat wtedy uciekło nam słoneczko:( W ostatni weekend były Dni Fromborka, które spędziłam z "moimi" siedząc na trawie i oglądając spektakl teatralny, a także robiąc sobie tryliard zdjęć w budce do robienie zdjęć (ale ubaw miałyśmy!). Właściwie, to dzisiejszy dzień też spędziłam z koleżankami. Wyskoczyłyśmy coś zjeść, a potem złapała nas burza i wylądowałyśmy u mnie na kanapie, grając w Buzza. Lipiec już za nami, sierpień już leci... Zaraz wrzesień, a ja jeszcze nie mam ani książek, ani przyborów szkolnych. Z chęcią odkupiłabym książki do liceum (1 LO w Elblągu). Jak ktoś coś to piszcie do mnie! Na zdjęciach z dzisiejszej notki mam na sobie tshirt Balmain oraz kwiatowe kimono z sheinside! Uwielbiam ten zestaw, właściwie nie wiem czemu:) Na pewno jeszcze nie raz się tak ubiorę. Mam nadzieję, że spodobają Wam się zdjęcia! Kiedyś, kiedyś dawno temu zadawaliście mi pod postami pytania, na które miałam Wam odpowiedzieć, ale niestety ślad po nich zaginął... Macie do mnie pytania? Chcecie coś wiedzieć? Piszcie śmiało w komentarzach tutaj. Love.

kimono: LINK HERE
t-shirt: LINK HERE

4 komentarze:

  1. świetna narzutka!:)

    dobrze,że pogoda nam dopisuje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. W jakiej aplikacji przerabiasz zdjęcia na insta?

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie kupilas okulary? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pali jakim obiektywem robilas te zdjecia ? :)

    OdpowiedzUsuń