niedziela, 21 września 2014

cause i miss summer vibes

Cześć! Huh! Trochę mnie tu nie było. Małymi krokami wpadam w cały ten wir szkolny, którego serdecznie mam już dość. Co prawda, na razie nie narzekam na jakiś mega ogromny natłok nauki, ale jakaś duża część mnie żyje jeszcze wakacjami. Jak pisałam we wcześniejszych postach - najgorsze są dojazdy, czyli te 30 km drogi, które muszę przebyć pięć razy w tygodniu. Jeszcze kilka tygodni, a na pewno całkowicie się do tego przyzwyczaję, a także do odnajdywania klas w mojej szkole. Chyba dam radę, nie? :) Ja jestem już po wyjeździe integracyjnym z moją klasą w Stegnie. Wyjazd był udany i rzeczywiście trochę się zintegrowaliśmy i wszyscy mieliśmy okazję się lepiej poznać. Mam naprawdę fajną klasę, ale kurcze, muszę przyznać, że bardzooo tęsknię za moimi koleżankami z gimnazjum. Przedwczoraj z koleżankami zrobiłyśmy sobie wspólny wieczór i wszystkie trochę pomarudziłyśmy. Chyba nie ma nic lepszego niż wieczór z przyjaciółmi... i jedzeniem haha! Przygotowałam dla Was w dzisiejszym poście zdjęcia robione jakiś czas temu. Jak teraz patrzę na te zdjęcia i mój outfit, to chyba trochę wyszło takie "coachella style" haha! Mam nadzieję, że wam się spodobają. A tak przy okazji - na snapchatcie nazywam się "palistory" i śmiało możecie mnie dodawać. Często coś tam dodaję. Ja zmykam pouczyć się z geografii. Buziaki! 

Przygotowałam dla Was dzisiaj również moje cztery propozycje ze sklepu sheinside.com! Co myślicie? Podobają Wam się? Ja najbardziej zakochana jestem w tej sukienko-tunice jeansowej. Ostatnio miała taką na sobie Kylie Jenner i wyglądała w niej prześwietnie. Pod zdjęciami macie linki, także wchodźcie i sprawdzajcie to w sklepie! Bye!


2 komentarze:

  1. dojazdy to faktycznie problem
    Mam bardzo podobne spodnie i szczerze je uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. SKOKInews.com - Skoki narciarskie - Nasza i Wasza Pasja!

    OdpowiedzUsuń