poniedziałek, 10 listopada 2014

some questions & answers

Cześć! W ten chłodny, jesienny, poniedziałkowy wieczór postanowiłam, że napiszę dla Was notkę. Tyle że ciut inną. Zgromadziłam pytania, które mi zadawaliście pod różnymi postami/na różnych portalach i postanowiłam na nie odpowiedzieć w tej notce. Zdecydowanie najczęściej powtarzają się pytania o moje włosy i skąd dany ciuch kupiłam. ;) Postaram się na kilka pytań odpowiedzieć, a jeśli macie jakieś jeszcze, to śmiało piszcie w komentarzach. No to lecimy.


Jak zaczęła się twoja przygoda z blogowaniem?

Tak naprawdę, to moja przygoda z blogowaniem zaczęła się w drugiej klasie podstawówki. Założyłam wtedy "fotobloga" i dodawałam tam moje zdjęcia z koleżankami. W międzyczasie założyłam jakieś kolejne dwa (a to jeden nowy, bo stary mi się znudził, a to kolejny prowadzony z koleżanką). Potem miałam przerwę z fotoblogami. Jakoś pod koniec podstawówki zaczęłam przeglądać dużo blogów. Bardzo mi się to podobało, to całe blogowanie na blogspocie, więc pewnego razu naszła mnie ochota na taki rodzaj bloga. No i od tamtego czasu jest PaliStory!



Jak długo zapuszczałaś włosy? 

Hmm. Nie lubię tego pytania, bo nigdy nie jestem pewna ile dokładnie. Po mojej komunii ścięłam swoje długie (za tyłek) włosy i miałam do ramion. Potem co jakiś czas podcinałam tylko, ale gdzieś tak od 4-5 klasy już zapuszczałam. Obecnie włosy mam prawie że do do końca pleców. Co jakiś czas nachodzą mnie myśli typu "A może to już czas na ścięcie włosów?!?!". Nie ukrywam, że bardzo bym tego chciała, tyle że wiem, że po tygodniu będę tęskniła za moimi długimi włosami. Właściwie to nie wykluczam, że pewnego wieczoru podczas ich rozczesywania puszczą mi nerwy i sama je obetnę pierwszymi lepszymi nożyczkami! ;-)



Jak długo zajmuje Ci rano przygotowanie się do wyjścia?

Zacznijmy od najważniejszego - uwielbiam spać. Nie jestem typem, który wstaje dwie godziny wcześniej, żeby na spokojnie zjeść śniadanie (tak, tak Oliwia!). Jestem typem, który wstaje 25 minut przed wyjściem i zawsze na czas zdąży (ewentualnie mam kilka minut poślizgu, co skutkuje zdenerwowaniem Pinki, która postanawia iść beze mnie). Tak czy siak - punktualna to ja raczej zawsze jestem. 


W jakim programie przerabiasz zdjęcia? 

Zdjęcia przerabiam w aplikacjach na telefon, ze względu na to, że lubię się "zdjęciami bawić" i takie przerabianie daje mi dużo frajdy. Przeważnie jest to VSCO cam lub Rookie. 

Kim się inspirujesz w modzie? Skąd bierzesz inspiracje?

Jest mnóstwo osób, których styl ubóstwiam. Są to między innymi Kylie Jenner, Rihanna czy też Sophia Richie. Dużo czasu spędzam również na tumblrze (iam-paaali.tumblr.com) więc jak tylko coś wpadnie mi w oko to zapisuje zdjęcie i szukam danej rzeczy w sklepach/internecie. Często również przeglądam ciuchy z sheinside.com i często można fajne, modne rzeczy znaleźć. Czasami mam jakieś swoje wymysły typu "potrzebuję takiej bluzki z takim czymś ale bez takiego czegoś" i szukam czegoś podobnego w lumpeksach. Ostatnimi czasy jestem ogromną fanką stylizacji czarno/szaro/białych które idą w parze z powiedzeniem "less is more". Prostymi ubraniami można się fajnie ubrać, wystarczy tylko trochę pomyśleć i poszukać. ;-) Kilka dni temu oglądałam ubrania sheinside i wybrałam dla was moje top 4!



Jakiego aparatu używasz? 

Używam Canona eos600d z obiektywem 17-55mm lub robię zdjęcia telefonem. Od niedawna mam iPhona 6 i jakość zdjęć jest świetna.


Ile masz wzrostu?

Kolejne pytanie, które wrzuciłabym do worka pod nazwą "nie lubię" haha! Mam bodajże 1.57 i jeszcze wierzę, że pewnego dnia obudzę się o 20cm wyższa! Ha! 




Jakie seriale polecasz?

Jestem serialomaniakiem. Chyba nawet seriale wolę od filmów. Nie ma nic piękniejszego, niż świadomość, że zostało ci jeszcze mnóstwo odcinków do obejrzenia! W lato obejrzałam Orange Is The New Black i gdybym miała zrobić moją "serialową top 5" to zdecydowanie ten serial by tam się znalazł. Jest przegenialny, więc jeśli jeszcze go nie zaczęliście to już wiecie, co macie oglądać. Kolejnym serialem, który lubię jest Zemsta. Oglądam go w internecie co tydzień, na bieżąco i cały czas jestem ciekawa dalszych losów. Nie chce mi się pisać o czym on jest, aczkolwiek jeśli podobała Wam się Plotkara, to Zemsta też wam się na pewno spodoba. 

Jakie miejsce chciałabyś odwiedzić?

Dość banalna odpowiedź, ale Los Angeles i Nowy Jork. Wiem, że ta odpowiedź się już wszystkim "przejadła" no ale co poradzić. Marzy mi się kiedyś wyjazd do Ameryki i zwiedzanie tych miast. Oczywiście pisząc "zwiedzanie" nie mam na myśli takich typowo turystycznych miejsc, tylko właśnie takich, jakich na tumblrze/instagramie jest dużo haha. Najbardziej marzy mi się taki wyjazd z moimi przyjaciółkami. To byłoby coś genialnego. Możecie sobie tylko wyobrazić jaki miałybyśmy razem ubaw. Mam nadzieję, że kiedyś to zrealizujemy! Kolejnym miastem, które zawsze chciałam zobaczyć jest Paryż. Za rok we wrześniu tam jadę i już nie mogę się doczekać!




Planujesz jakiś wyjazd na koncert w najbliższym czasie? 

Nic na razie nie planuję. Bardzo bardzo chciałabym pojechać na Eda Sheerana w lutym do Warszawy, ale niestety mam problem z noclegiem. Może jeszcze coś uda mi się wymyśleć. Bardzo mi na tym koncercie zależy, bo uwielbiam muzykę Eda i z chęcią posłuchałabym jej na żywo!

Czym chciałabyś się zajmować w przyszłości?

Najbardziej marzy mi się music management. Organizacja koncertów, festiwali, wydawanie i promowanie płyt, uwielbiam ten temat. Uwielbiam jeździć na koncerty, ale lubię też wiedzieć jak to wszystko powstawało od tego drugiej strony. Taka praca byłaby dla mnie spełnieniem marzeń, lecz po liceum możliwe, że pójdę na dziennikarstwo, bo to też mnie kręci. Praca w magazynie modowym, jakaś organizacja, felietony - to też coś w czym bym się chyba sprawdziła. Mam jeszcze trochę czasu do namysłu. Nie wiadomo co mi jeszcze wpadnie do głowy do końca liceum. Na pewno nic związanego z matematyką... ;)

Tyle ode mnie dzisiaj. Mam nadzieję, że czegoś się o mnie dowiedzieliście... albo i nie. Buziaki!



6 komentarzy:

  1. Twój tato pracuje w Szwecji? Nie brakuje Ci jego obecności? :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Dodawaj czesciej notki! Lubie je czytac :)

    OdpowiedzUsuń
  3. chodzi do liceum o profilu ogólnym czy coś a'la dziennikarstwo lub menadżerstwo ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeczytałam, że masz iphone 6 ... polecasz? możesz go jakoś ocenić? :) super post !

    OdpowiedzUsuń