piątek, 28 sierpnia 2015

S is for Summer

Cześć Wam wszystkim! Mam nadzieję, że jeszcze nie wszyscy o tym blogu zapomnieli heh. No ale trudno się mówi, co jakiś czas tu wpadnę i coś napiszę, bo sama lubię tu potem wpadać i wygrzebywać jakieś stare zdjęcia i posty. Tak czy siak - tym, którzy pamiętają i tu wchodzą... dziękuję bardzo:) Co tam u mnie? Chyba po staremu, żadnych większych zmian. Kolejne wakacje, które przeleciały jak piasek przez palce. Było sporo fajnych wypadów, takich jak Trójmiasto (które w te wakacje zaliczyłam dobre kilka razy), Jastarnia z rodzicami czy też jezioro w Starych Jabłonkach także z moją rodziną. Dużą ilość czasu poświęciłam (i w dalszym ciągu poświęcam) serialowi House Of Cards, który zdecydowanie skradł mój mózg - jakkolwiek to brzmi, ale tak jest! A no i tak przy okazji, mam nowego laptopa, który funkcjonuje jak.... normalny laptop! Mój stary działał jak czołg i już nie mogłam na niego patrzeć. Co prawda postów w te wakacje nie dodawałam, ale sporo aktualizowałam insta i snapa, dlatego też jak mnie śledzicie, to wiedzieliście co ciekawego i nieciekawego się u mnie działo. Przygotowałam dla Was dzisiaj mix zdjęć z tegorocznych wakacji. Niech ta notka będzie takim małym podsumowaniem tych ostatnich dwóch miesięcy. Mam nadzieję, że wy je spędziliście tak jak chcieliście! Wysyłam Wam buziaki i życzę znośnego powrotu do szkoły! Love. 
Przygotowałam dla Was kilka nowych propozycji z sheinside.com które z chęcią sama włożyłabym do mojej szafy. Tak już przy okazji - bardzo mi miło, że tak sporo Was (zwłaszcza na twitterze i facebooku) pyta mnie o rzeczy związane z zamawianiam na sheinside, mam na myśli to, że kojarzycie mnie z nimi - to naprawdę miłe! Oto moja "fave 3" którą znalazłam na ich stronie! 

Tak spojrzałam po raz kolejny na ten szary sweter... i właśnie sobie przypomniałam jak bardzo kocham nosić sweterki jesienią. Jesieni samej w sobie nienawidzę, ale swetry to już inna sprawa:)
 Sweter: LINK TUTAJ
Spódniczka: LINK TUTAJ
Sukienka: LINK TUTAJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz