niedziela, 14 sierpnia 2016

looking for that summer heat

Hej hej! Czy tylko ja mam wrażenie że obecna pora roku to jesień, a nie lato?! Staram sobie w głowie odtworzyć ostatni raz kiedy się serio opalałam i chyba nie wiem kiedy to było. Halo halo ja chce lato, upały miliardostopniowe, ciepłe wieczory i nawet mogą i być komary jeśli to konieczne. Nie wiem czemu, ale mi to się wydaje, że kiedyś lato było jakieś takie cieplejsze i bardziej słoneczne?!? Mam nadzieję, że chociaż te ostatnie ostatnie wakacyjne dni będą ciepłe, bo dostanę szału od tej brzydkiej pogody. Czy mówiłam Wam już kiedyś jaki ogromny wpływ na mój humor i samopoczucie ma pogoda?!?!?
Mam dla Was zdjęcia zrobione wczoraj -wtedy przez chwilkę było Słońce, wystarczająco tyle, żeby naszła mnie ochota na robienie zdjęć i założenie tych szalonych kwiecistych spodni, które od lat leżą w mojej szafie i raz na ruski rok są z niej wyjmowane. Chyba nawet jak dobrze sięgam pamięcią, to już w tych spodniach kiedyś robiłam zdjęcia na bloga:) Jakby ktoś pytał - bluzeczka ze zdjęć oraz okulary są ze sklepu internetowego http://www.rosegal.com/



WHITE BLOUSE LINK HERE  

SUNGLASSES LINK HERE 

Ogląda z Was ktoś serial "Stranger Things"? Polecacie? Dużo osób go teraz ogląda, więc może ja też powinnam go zacząć? Ktoś coś poleca może jeszcze? Jakieś inne seriale? Hmm?


1 komentarz:

  1. całość wygląda świetnie! Wow! Nie oglądam tego serialu więc cięzko mi coś o tym powiedzieć. Ostatnio niestety brak czasu na cokolwiek, a szkoda.

    OdpowiedzUsuń