sobota, 27 sierpnia 2016

sun & sunnies

Hello, witam witam! Mam nadzieję, że dobrze wykorzystujecie ostatnie podrygi wakacji! Pogoda jest przepiękna i mogłaby już taka zostać do końca sier.... września. Czy wy też tak macie, że co roku, pod koniec wakacji mówicie sobie "kurczę, gdyby dopiero teraz zaczynały się wakacje, to jakoś więcej fajnych rzeczy bym zrobił/a"... hmmm?! Ostatni tydzień mi został żeby naładować do końca baterie, które mają mi starczyć aż maja, bo podobno piszę niedługo jakąś maturę czy coś takiego??? 
Ja mam dla Was dzisiaj całkiem nowe foty z różnymi okularowymi propozycjami z zaful.com. Jest ich całkiem sporo i wszystkie są bardzooo w moim typie, więc jak Wam też się podobają, to wchodźcie w linki(zobaczycie na zdjęciach poniżej, że są różne okulary). Ja zmykam z bloga i zabieram się za kolejny odcinek serialu "Stranger Things" - ja cię kręcę!!! Jakie to dobre!!! Oglądacie? Serial całkowicie inny niż wszystkie obecne serialowe propozycje, obsada też mega. Ja już zbliżam się do końca sezonu i modlę się o drugi. Jak jeszcze nie obejrzeliście, to na moją odpowiedzialność zobaczcie. Sztos sztos!

WHITE T-SHIRT LINK HERE
CHOKER LINK HERE
SILVER SUNGLASSES LINK HERE
BLACK&GOLD SUNGLASSES LINK HERE
ROSE&GOLD SUNGLASSES LINK HERE
ROSE&GOLD SUNGLASSES LINK HERE


4 komentarze: